• 0

Vreme čitanja: oko 3 min.

Uređaji koji manje štete okolini proizvode se u Srbiji

Vreme čitanja: oko 3 min.

Hisense Europe, čiji se kućni aparati proizvode u Srbiji, Sloveniji i Češkoj, nagrađen je tokom 2023. godine prestižnom EcoVadis medaljom

  • 0
Gorenje Foto: Promo/ Buca_ART

Održivost je jedan od primarnih ciljeva poslovanja grupacije Hisense Europe koja je sa svojim brendovima Hisense i Gorenje postavila ambiciozne ciljeve održivosti fokusirane na pet ključnih oblasti - životnu sredinu, održive proizvode, održivi lanac snabdevanja, ljude i društvenu odgovornost, kao i nove poslovne modele. Fokus kompanije na održivost je očigledan i u njenim naporima da reciklira 96 odsto generisanog otpada, koristi isključivo recikliranu ambalažu do 2024. godine i smanji količinu CO2 proizvedenu transportom.

Kao dokaz odgovornog ponašanja prema prirodi i okolini u kojoj posluje, Hisense Europe, čiji se kućni aparati proizvode u Srbiji, Sloveniji i Češkoj, nagrađen je srebrnom medaljom EcoVadis tokom 2023. godine.

Silver EcoVadis Award Hisense Foto: Promo

Da podsetimo, Hisense Europe se među 100.000 kompanija, u više od 200 različitih industrija iz 175 zemalja koje EcoVadis procenjuje, izdvojio kao kompanija koja ostvaruje minimalni uticaj na svoje lokalno, ali i globalno okruženje, koje štiti danas, a to će činiti i ubuduće. Samo u poslednjih pet godina grupacija Hisense za proizvodnju kućnih aparata koristi 38 odsto manje vode i 24 odsto manje struje.

Održivo poslovanje kao imperativ

Kompanija već neko vreme veoma aktivno radi na smanjenju svog ugljeničnog uticaja, uključujući potrošnju energije tokom proizvodnje, materijale koji se koriste u proizvodima i njihov životni vek, kao i procese pakovanja i transporta.

-Održivost je u srži naših vrednosti i nastavićemo da naporno radimo na smanjenju uticaja na životnu sredinu i promovisanju društvene odgovornosti. Ovaj sertifikat je veliko dostignuće i ponosni smo što smo deo EcoVadis zajednice - rekao je Hanson Han, izvršni direktor Hisense Europe.

Proizvodi koji manje štete okolini

Kućni aparati Hisense i Gorenje napravljeni su od ekološki ispravnih i razgradivih materijala i podvrgnuti rigoroznom testiranju kako bi se produžio njihov vek trajanja. Važan aspekt je i dostupnost rezervnih delova i lako servisiranje proizvoda. Pored toga, ovi brendovi u svojoj ponudi imaju najsavremenije, visokoefikasne i ekonomične uređaje. To znači da, ne samo da pružaju izvanredne rezultate, već štede energiju, pa su i računi za struju znatno niži.

Gorenje mašina za veš Foto: Promo

Tako je, na primer, veš mašina Gorenje, model WNS1X4ARTWIFI, dizajnirana, razvijana i proizvedena u Evropi, poseduje Inverter PowerDrive motor. Reč je o tihom, ali veoma efikasnom motoru koji je osmišljen tako da osigura dug radni vek veš mašine, štedeći energiju svakim ciklusom pranja. Ova mašina nudi i najsavremenije funkcije koje pranje veša čine znatno lakšim, bržim i efikasnijim. Recimo, zbog funkcije Total AquaStop ne postoji mogućnost nastanka poplave, AntiCrease smanjuje gužvanje odeće, StableTech znači povećanu stabilnost i značajno smanjenje vibracija tokom rada, a tu je i ConnectLife za daljinsko upravljanje mašinom gde god se nalazili, i još mnogo toga.

Motor Inverter PowerDrive ima i mašina za pranje sudova brenda Gorenje, model GV693C60UVAD, pa je tako njen rad tih, potrošnja energije niska, a radnik vek duži. Takođe, zahvaljujući funkciji ExtraHygine sa UV tehnologijom uklanja gotovo 100 odsto bakterija i virusa na još nižoj temperaturi. Nudi niz drugih funkcija za savršeno pranje, sušenje i punjenje i pražnjenje posuđa.

Gorenje mašina za sudove Foto: Promo

U novembru je u toku i posebna akcija Ultra čisto, ultra povoljno, pa uz svaku kupljenu Gorenje mašinu za sudove iz DW50 serije, na poklon dobijate dva pakovanja Finish kapsula. Akcija će trajati do isteka zaliha.

Društveno odgovorna kompanija

Grupacija Hisense Europe je dobila srebrno odličje i za svoju posvećenost promovisanju etičkih poslovnih praksi, kao što je stvaranje jednakih mogućnosti za sve i uspostavljanje kulture deljenja znanja, a ulaganje u lični i profesionalni razvoj zaposlenih je ključni prioritet. Zbog toga je u Hisense Europe ukupan broj časova obuke u 2021. godini bio je više od 136.000, što čini 20 sati po zaposlenom.

Jedan od ciljeva je i promovisanje važnog balansa između posla, privatnog života i aktivnog, zdravog stila, a Hisense Europe će sa svojim brendovima Hisense i Gorenje nastaviti da radi na održivosti i etičkim poslovnim praksama, uvek nastojeći da poboljša i pozitivno utiče na društvo i životnu sredinu.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>