Vreme čitanja: oko 2 min.
Omnichannel platforma za efikasniju povezanost brenda i kupca
Vreme čitanja: oko 2 min.
U organizaciji kompanije Mitto održan je događaj u Beogradu - Channel Fusion: A Journey through Omnichannel Excellence
Današnje prilike sve više traže od brendova da pruže i više od standardne komunikacije. Na te potrebe odgovara koncept konverzacijskog marketinga (conversational marketing) koji omogućava dvosmernu, interaktivnu komunikaciju. Zanimljivo je da kanali poput SMS-a i WhatsApp-a imaju znatno bolje pokazatelje uspešnosti u odnosu na email. Pomenuti kanali imaju neverovatnih 98% open rate, dok email doseže tek oko 20 %. To pokazuje neprikosnoveni primat pomenutih kanala za angažovanje korisnika, u smislu otvaranja poruka i konverzije. S obzirom na brzinu informacija, rast trendova i dostupnost gotovo svega i svačega što bi korisnik mogao da poželi, postavlja se pitanje postoji li još nešto što bi moglo da se pruži. Odgovor je - Omnichannel marketing.
Omnichannel ili svekanalni pristup u komunikaciji predstavlja strategiju koja povezuje različite kanale komunikacije između brendova i korisnika, pružajući krajnjim korisnicima personalizovano korisničko iskustvo na preferiranim kanalima komunikacije. U vremenu kada je korisnik izložen brojnim reklamama, tradicionalni kanali postaju nedovoljni za dobar engagement. Korisnici danas imaju rastuća očekivanja i zahtevaju personalizovanu komunikaciju na kanalima na kojima su prisutni poput SMS-a, WhatsApp-a, Vibera i slično.
U svetlu svega pomenutog kompanija Mitto organizovala je nedavno događaj u hotelu Hyatt koji je okupio oko 70 različitih profesionalaca iz vrhunskih brendova u Srbiji, uključujući najvece regionalne e-Commerce, retail, gambling i logistics brendove, pružajući idealnu priliku za razmenu iskustava i znanja o ključnim aspektima omnichannel pristupa. Cilj je bio proširivanje svesti brendova u regionu o važnosti ove vrste komunikacije i načinima na koje brendovi komuniciraju sa svojim potrošačima i korisnicima.
Milorad Mitrović, potpredsednik za globalne prodaje u Mitto-u uveren je da će brendovi početi intenzivno da ulažu u omnichannel strategiju.
-Definitivno, sam događaj govori u prilog tome. Brendovi ne samo da žele da se upoznaju sa našim kanalima poput SMS-a i WhatsApp-a, već su i spremni da odmah započnu svoje omnichannel putovanje. Konkurencija je sve jača, i brendovi koji žele da opstanu moraju prihvatiti nove trendove u komunikaciji sa korisnicima i klijentima, a to je omnichannel. Ovaj događaj jasno pokazuje koliko je hitno i važno uvođenje omnichannel strategije, odnosno povezivanje brendova sa korisnicima na svim dostupnim kanalima. Mitto je spreman ne samo da vodi, već i aktivno podržava brendove u implementaciji ovih strategija za efikasan i konstantan engagement sa klijentima - poručio je na skupu potpredsednik za globalne prodaje u Mitto-u.
Učesnici su imali priliku da slušaju o različitim temama, uključujući izazove i trendove koji upućuju na neophodnost implementacije omnichhanel strategije, primere dobre prakse kada je reč o integraciji vodećih komunikacijskih kanala poput SMS-a, Viber-a, WhatsAppa-a i implementaciji omnichannel strategije za različite aspekte poslovanja.
Događaj je bio i odlična prilika da se brendovi upoznaju sa suštinskim aspektima omnichannel komunikacije, što je ključno za uspeh u dinamičnom digitalnom okruženju. A jedan od benefita svakako je što su imali priliku da se povežu, razmene ideje i razgovaraju o budućim trendovima i izazovima, postavljajući temelje za uspešniju i integrisaniju komunikaciju sa potrošačima. Ideja je da se ovakvi događaji u budućnosti održavaju i u drugim gradovima širom regiona i Evrope.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Edina je najmlađa vlasnica škole jahanja u Srbiji
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.