Nova zgrada za milion i po putnika i fri šop od 400 kvadrata: Ovo su veliki planovi niškog aerodroma
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Radovan Marinkovic
Kada se zavrsi ceo projekat Niskog Aerodroma, bice to predvodnica Aerodroma Srbije. Ostaje dogradnja aerodroma Morave i Ponikvi. Da li ce se dovrsiti ova dva pomenuta aerodroma u ovoj deceniji, nije do sada odredjeno tacno vreme. Ako Niski bude imao do 1,5 miliona putnika, onda bi imalo prostora da pola miliona putnika bude letelo sa preostala dva. Morave, Ponikvi, kao i buduceg nagovestenog Novopazarskog aerodroma. Imajuci u vidu da Srbija ima jedino Aerodrom Beograd kao primarnu vazdusnu luku. Aktiviranje Krusevackog, Kragujevackog i buduceg Zlatiborskog aerodroma, osnova potencijala Aerodroma Srbije, uglavno bi se ostvarila. Koliko ce Otadzbini biti potrebno novca i vremena da bi sa aerodromska mreza Srbije uklopila u njen saobracajni razvoj sa putnim. Zeleznickim i vodenim saobracajem. Kada ce se o svemu ovome otvoreno progovoriti?