• 1

Vreme čitanja: oko 2 min.

TikTok poludeo za ovim proizvodom, čekaju po celu noć u redu, otimaju se za svoj: U čemu je fora?

M. P.

Vreme čitanja: oko 2 min.

Postoji snimak na kom se vidi kako muškarac preskače pult u cilju da ukrade limitiranu seriju

  • 1

Da li biste kampovali ispred supermarketa zbog čaše za vodu koja je postala viralna na TikToku? E pa ljudi su zbog nje spremni da čekaju po celu noć, a čak se i otimaju. Konkretno, reč je o Stenlijevoj čaši, modelu "Adventure Kuencher Travel Tumbler". Zašto su svi poludeli za njom?

#StanleyCup hešteg sada ima 7,2 milijarde pregleda širom sveta, a neki TikTokeri u Americi su dokumentovali svoje iskustvo čekanja u redu preko noći, na parkingu supermarketa Target, u pokušaju da obezbede specijalno izdanje Starbucks-a, koje se prodaje po ceni od 54,50 dolara (oko 50 evra). Ludilo za tim čašama je toliko veliko, da pojedini čak i krše zakon da bi došli do njih.

Primera radi, postoji snimak na kom se vidi kako muškarac preskače pult Starbaksa u cilju da ukrade limitiranu seriju pink Stanley čaša.

Stenlijeve šolje, poznate po velikoj dršci i karakterističnoj slamci, prvi su popularizovali ekološki prihvatljivi, zdravstveno svesni, često tinejdžeri TikTokeri koji posećuju zajednicu #watertok, napisao je Njujork tajms 2022.

Interesovanje je dovelo do velikog profita za kompaniju koja stoji iza modela - Stanley 1913.

Prema procenama CNBC-a, profit za prošlu godinu će dostići oko 750 miliona dolara, što je naglo povećanje u odnosu na 70 miliona dolara godišnje prodaje ostvarene u 2020.

Stanley 1913 je prvobitno osnovao Vilijam Stenli Junior u istoimenoj godini. Još tada je govorio za dizajn boce da se „ne može slomiti!".

Više od jednog veka kasnije, ova tvrdnja je stavljena na probu prošle godine kada je korisnik TikTok-a @danimarielettering snimio unutrašnjost svog izgorelog automobila, samo da bi pronašao svoju Stenli šolju čvrsto netaknutu pored vozačevog sedišta prenosi Bi-Bi-Si.

Ali koliko video snimci koje korisnici TikTok-a vide na svojoj stranici zapravo utiču na njihove kupovne navike?

@victoria_robino_26 #fyp #fypシ゚viral #target #targetfinds #stanleycup #stanley #stanleytarget #valentinesday #stanleyvalentinesday ♬ original sound - Victoria Robino

Market Intelligence agencija Mintel rekla je za Bi-Bi-Si da 86 odsto korisnika društvenih medija generacije Z kaže da ono što gledaju utiče na njihov izbor.

Ipak, "hajp" koji se stvara definitivno će dovesti i do kreiranja duplikata, odnosno promocije kupovine jeftinijih verzija skupljih artikala.

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Rimtutituki

    19. januar 2024 | 11:09

    Tuge goleme stvarno su nove generacije doveli na razinu lobotomisanih idiota. 2006 sam mislio da je film Idiocracy komedija,kad ono predskazsnje

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>