Devojka požalila što je naručila markiranu torbicu: "Klik" od povoljne ponude - do "neprijatnog iznenađenja"

   
Čitanje: oko 1 min.
  • 1

Kupovina preko interneta poprilično olakšava život, ali često je i igra na sreću. I dok vam mogu stići potpuno identične stvari, koje čak pronađete na popustu dok uživate u udobnosti svog doma, ipak, razočarenje je uvek opcija.

To se desilo i našoj čitateljki, koja nam se javila, i otkrila šta joj se dogodilo. Kako je istakla, naišla je na ponudu koja se ne odbija.

Torbice jedne poznate marke, nudile su se po i više nego povoljnim cenama. Iako je već na početku sumnjala da možda kvaliltet i nije tako dobar, za taj novac, svakako nije loše, pa makar ih nosila svega par meseci.

Ipak, sadržaj paketa koji je dobila ju je ostavio bez teksta. Iako je narčila dve male torbe, po ceni od 4.000 dinara, ona je dobila jednu, ali to nije sve.

Dok su naručene torbice bež i crne, ona koja joj je stigla bila je siva. Torbica koju je dobila uopšte nije podsećala na poručene, o čemu je odmah obavetsila stranicu sa koje je naručila modne "detalje", misleći da je u pitanju greška.

Nakon poruka, kao i poziva, odgovor nije dobila, nakon čega je devojka redom slala devojkama poruke koje su pratile stranicu, kako bi sprečila da još neko "padne" na ovu prevaru.

(Telegraf Biznis)

Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Iva

    21. februar 2024 | 21:53

    Ista stranica, isto se meni desilo. Kako stati na put ovome?

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>