Vreme čitanja: oko 2 min.
Zovu ga fejsbuk genijem: Osnivač UNILAD-a će nas sve naučiti o moći društvenih mreža
Vreme čitanja: oko 2 min.
Alek Partridge potpisuje neke od najvećih viralnih medijskih senzacija – UNILAD, LADbible i ADHD Chatter – i stiže u Rovinj od 11. do 14 aprila da otkriju DK zajednici tajne njihovog uspeha na društvenim mrežama! Šta je zajedničko Stiv Džobsu, Marku Zakerbergu i Aleksu Partridžu? Sva trojica su napustila fakultet. Ali sva trojica su takođe postigla neverovatan uspeh i utrla put novim generacijama, svaka u svom digitalnom okruženju. Aleks Partridž, osnivač neke od prvih viralnih Fejsbuk stranica, jedan je od prvih koji je shvatio koliko društveni mediji mogu biti zaista uticajni. Upravo on će se pridružiti fantastičnoj postavi Dana komunikacija, koji će se i ove godine održati u Rovinju od 11. do 14. aprila. Dopirući do više od milijardu ljudi širom sveta, priča o UNILAD-u i LADbible-u je naizgled jednostavna – svi su oni dobro poznati digitalni fenomeni koji pokrivaju širok spektar vrućih tema pop-kulture sa slavnim gostima kao što su Kianu Rivs i Tom Holand.
Iako su specijalnost platforme viralni video snimci i memovi, Partridgeov UNILAD i LADbible često su bili među pokretačima društvenih inicijativa i kampanja za podizanje svesti o važnim pitanjima zajednice, pokazujući pravu moć koja može proizaći iz potencijala društvenih mreža. Iako je Aleks Partridž brzo pretvorio ove platforme, koje danas zajedno imaju više od 120 miliona pratilaca, u unosan posao, iza njegovog poduhvata stajali su brojni izazovi – egzistencijalne krize izazvane ogromnim uspehom u ranoj mladosti, i na kraju tužba zbog vlasništvo sa investitorima . Ali ovaj fejsbuk genije, kako ga mediji često nazivaju, uspešno je prevazišao sve prepreke i, napustivši brend „LAD“, nastavio da inovira u brzorastućem digitalnom pejzažu, uključujući podkast ADHD Chatter.
„Trenutak kada sam prestao da pokušavam da budem ’normalan’ je takođe trenutak kada sam počeo da sijam“, kaže Partridž, čija sposobnost da oseti puls internet kulture i kreira ubedljiv sadržaj nastavlja da odjekuje milionima širom sveta.
Činjenica je da Internet danas nije isti Internet koji smo poznavali 2012. godine, u zlatnoj eri Fejsbuka, ali ako neko zna kako da zaokupi pažnju na društvenim mrežama 2024. godine, to je svakako on, pa dolazi na DK2024 sa predavanjem Oslobodite svoje supermoći društvenih medija: Captivate, Convert, and Conkuer! Konkurencija za prostor za hranjenje je žestoka – i postaje sve žešća, a ovaj stručnjak ima dokazane strategije koje će privući pažnju i izgraditi lojalnu onlajn zajednicu.
Na glavnoj bini festivala, gde će se Partridžu pridružiti Den Arieli, svetski poznati bihejvioralni ekonomista, psiholog i naučnik koji se bavi ljudskim ponašanjem; kao i Judžin Čeong, kreativni buntovnik iz Azije sa više od hiljadu nagrada za svoj rad, i niz drugih svetskih stručnjaka, ovaj tipično-netipičan festival nastaviće da osvaja srca svih željnih kritičkog mišljenja, novih pristupa i inovativnih tehnologija.
Poznati po postavljanju nekonvencionalnih pitanja i traženju neuobičajenih odgovora, Communication Dais svake godine pružaju jedinstvena iskustva i okupljaju najomiljeniju zajednicu tržišnih komunikacija. Svi kreativci, trgovci, digitalci, mediji i ostali komunikatori koji ove godine žele da budu u društvu domaćih i svetskih tržišnih lidera, informacije o učešću mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Mile Jelić Business development manager Comtrade-a
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.