Vreme čitanja: oko 3 min.
Budućnost na Danima komunikacija: Otkrivamo kako povezati veštačku inteligenciju s ljudskom
Vreme čitanja: oko 3 min.
Učesnicima Dana komunikacija ovog proleća će se pridružiti Shivvy Jervis, stručnjak svetskog glasa koja povezuje digitalne inovacije s neuronaukom, te Micaela Mantegna, koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverse.
Svet oko nas nije jednostavan i danas više ne možemo reći da je išta crno-belo – a misija Dana komunikacija, festivala tržišnog komuniciranja koji će se u rovinjskom hotelu Lone održati od 11. do 14. aprila 2024., je da otkrije mehanizme promena i da pokaže komunikacijskim stručnjacima smerove kojima je moguće ići.
U tome će pomoći brojni svetski priznati profesionalci koji će svoje znanje podeliti na velikoj festivalskoj sceni – a ove godine impresivnoj listi pridružiće se i stručnjak za inovacije koga hvale Forbs, Bi-Bi-Si i Fajnenšel tajms, Šivi Džervis, i Micaela Mantegna, prvi svetski advokat za video igrice, za regulativu, autorska prava i neistražen digitalni svet metaverzuma.
„Vi ste najvredniji oblik inteligencije u ovoj digitalnoj areni. Budućnost je ljudska – jer naš um nije tehnologija koja može da zastari“, kaže digitalna liderka koju Svetski ekonomski forum i TED Talks ističu zbog njene neverovatne sposobnosti da demistifikuje složene teme. Poznat po istraživanjima koja kombinuju neuronauku i najsofisticiranije digitalne tehnologije, Shivvi Jervis pokazuje mnogim organizacijama, uključujući Microsoft, UN i Lenovo, kako da se pripreme za najveće promene koje nas očekuju.
U misiji humanizacije digitalnog, Džervis je prošla čak 600 faza kako bi podelila svoje neverovatne uvide iz istraživanja emocionalno obučene veštačke inteligencije. U svom predavanju Budućnost rada je… čovek!, izdvajajući se iz mora negativnih predviđanja, objasniće sve o fascinantnoj vezi između ljudskog uma i veštačkog mozga – veštačke inteligencije i otkriti ključ savršenstva sinergija između ljudske i veštačke inteligencije. Neverovatna priča i velika energija koju ovaj šarmantni stručnjak donosi na scenu biće samo šlag na torti ovogodišnjih Dana komunikacija.
Vizionarima nikada nije lako, ali poput Džervisa, Mikaela Mantenja, saradnica Berkman Klajn centra na Harvardu i članica Saveta za budućnost Metaverzuma Svetskog ekonomskog foruma, sledila je sopstveni put. Ali među svim dostignućima, najzanimljivija činjenica o Mantegni je upravo to što je ona stručnjak koji je danas poznat po tome što je prva u svetu ovenčana titulom abogamera – što je čini prvim advokatom specijalizovanim za regulativu i autorska prava u neistraženo područje digitalnog metaverzuma i video igara. čime se otvara put svim današnjim istraživačima u pravne zaplete video igara iz doba kada industrija striminga nije bila ni blizu onome što je danas.
Od naučne fantastike do hipa, metaverzum je prošao niz transformacija pred očima javnosti. Nakon obećavajućih projekcija, kritičari su ga odbacili kao prolaznu modu, dok su mediji prerano proglasili njegov kraj, ostavljajući mnoge da veruju da je njegova sudbina zapečaćena. Međutim, ispod površine, fascinantna tehnologija tiho oblikuje sudbinu hrabrih novih svetova, o čemu će Mantenja otkriti više. Ko je ubio Metaverzum? A Murder Misteri Game naziv je njenog intrigantnog predavanja koje će održati na Danima komunikacije i odvešće učesnike na zanimljivo i kontroverzno predavanje o metaverzumu od samih njegovih početaka, pokazujući da nas budućnost čeka – i da još nije kasno da se to uobliči.
Na glavnoj bini festivala, gde će se Džervisu i Mantenji pridružiti Den Arieli, svetski poznati bihejvioralni ekonomista, psiholog i naučnik koji se bavi ljudskim ponašanjem; Judžin Čeong, kreativni buntovnik iz Azije sa više od hiljadu nagrada za svoj rad i niz drugih svetskih stručnjaka; i Aleksa Partridža, osnivača UNILAD-a i LADbible-a koji su dosegli milijardu ljudi na svojim platformama, ovaj tipično-netipičan festival nastaviće da osvaja srca svih onih željnih kritičkog razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija. Poznati po postavljanju nekonvencionalnih pitanja i traženju neuobičajenih odgovora, Dani komunikacija svake godine pružaju jedinstvena iskustva i okupljaju najomiljeniju zajednicu tržišnih komunikacija.
Svi kreativci, trgovci, digitalni stručnjaci, mediji i drugi komunikatori koji ove godine žele da budu u društvu domaćih i svetskih tržišnih lidera, informacije o učešću mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Mile Jelić Business development manager Comtrade-a
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.