Objavljen je raspored Dana komunikacija! Sadržaji popularnog festivala prvi put u čak četiri dvorane
Neponovljiva atmosfera, prepune dvorane, kvalitetne i aktualne teme, globalni lideri te punjenje kreativnih baterija u prolećnom ambijentu rovinjskog hotela Lone među domaćim liderima iz sveta tržišnih komunikacija – u punom su jeku pripreme za nove Dane komunikacija, koji će od 11. do 14. aprila u Rovinju okupiti brojnu zajednicu komunikatora. Objavljen je službeni raspored festivala, a učesnici će i ove godine moći da se uključe u ceo niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju.
Premijerno: Četvrta festivalska dvorana
Tokom tri festivalska dana Dani komunikacija ugostiće brojne predavače svetskog glasa, a večeri će biti posvećene dodelama nagrada najboljima u industriji, a potom i slavljenju uspeha. Uz glavnu dvoranu AAA, koja će biti središnje mesto okupljanja DK zajednice od jutra do mraka, kao i dvoranu BEE te DK LLLounge, koji su mesto najzanimljivijih rasprava, deljenja utisaka, prikupljanja znanja i tipično-netipičnoga preispitivanja komunikacijskog sveta – DK zajednica od ove se godine širi i na četvrtu dvoranu ŠŠŠumicu.
Miljenici svetske industrije u Rovinju
Podsetimo, već je najavljen niz predavača izuzetnog sastava tipično-netipičnih Dana komunikacija – učesnicima će se u Rovinju pridružiti svetski poznati bihejvioralni ekonomista, psiholog i naučnik koji se bavi ljudskim ponašanjem Dan Ariely; kreativni buntovnik iz Azije s više od hiljadu priznanja za svoj rad Eugene Cheong; futurista i stručnjak svetskog glasa koja znanjem dekonstruiše stres i motivaciju Shivvy Jervis; vodeći komunikator Google-ovog AI Laba Deepmind, SpaceX-a i Facebooka Dex Hunter-Torricke; prva advokatica specijalizovana za regulacije i autorska prava video-igara koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverse Micaela Mantegna; neuronaučnik svetskog glasa i predvodnik nove generacije marketinških lidera Moran Cerf powered by Hrvatski Telekom; osnivač viralnih Facebook stranica UNILAD i LADbible i jedan od prvih koji su shvatili koliko društvene mreže mogu da istinski uticajne Alex Partridge; brend-strateg svetske reputacije koji stvara jedinstvena iskustva brendova, predvodeći ih do njihovih poslovnih ciljeva Brian Collins; globalno nagrađivani govornik, autor i komunikacijski trener koji firme, menadžere i lidere pretvara u majstore komunikacije Marnick Vandebroek; marketinški stručnjak specijalizovan za rast brendova te autorka bestselera ,,The Laws of Brand Storytelling“ Jessica Gioglio, te niz drugih velikih svetskih imena industrije koja će ponuditi neprocenjiva iskustva, zavidna znanja i vrhunske uvide.
Nova oaza domaćih komunikatora
Uz znanja koja će ponuditi svetski stručnjaci, Dani komunikacija posebno su posvećeni razmeni stavova i postavljanju trendova u domaćim razmerama. Ispod zelenih krošnji u očaravajućem umetničkom ambijentu prizemlja hotela – nova dvorana ŠŠŠumica obuhvatiće stoga brojne aktualne teme u industriji i oko njih će okupiti lidere ovih područja, kao i sve one koji imaju šta da kažu i nauče. Ova festivalska lokacija otvorenog je tipa te će učesnicima da omogući praćenje u ,,silent“ varijanti sa slušalicama za potpunu koncentraciju ili bez slušalica uz čašicu razgovora s kolegama, u opuštenoj DK maniri. Od kreativnosti i pažnje u digitalnom marketingu pa sve do regionalnih kreativnih postignuća, zakonodavnih okvira važnih za komunikatore i niza drugih tema, ŠŠŠumica će, baš kao i Dani komunikacija – nikad predvidivi i uvek izvan okvira – ugostiti sve žedne znanja, bez obzira na to preferiraju li udobne fotelje ili barske stolice uz šank koji je u neposrednoj blizini.
Svi kreativci, marketari, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svetskih tržišnih lidera informacije o sudelovanju mogu da pronađu na www.danikomunikacija.com.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.