• 1

Vreme čitanja: oko 4 min.

Decathlonov sledeći korak

M. P.

Vreme čitanja: oko 4 min.

Od početka svog putovanja 1976, Decathlon je uvek verovao u vitalnu ulogu sporta

  • 1
decathlon Foto: Promo

Decathlon, globalni vodeći multi-specijalistički sportski brend, otkriva svoju novu svrhu “Move People Through the Wonders of Sport” i strategiju koja stoji iza ove nove smele ambicije da se inovativni i održivi sport svima donese. Kao deo ove evolucije, Decathlon otkriva svoj novi brend, koji uključuje dinamičan i napredan identitet i novi “orbit” logo

Od početka svog putovanja 1976, Decathlon je uvek verovao u vitalnu ulogu sporta u pomaganju društvima da budu zdravija i srećnija. A danas je ljudima sport potreban više nego ikada.

Na početku ovog transformacionog putovanja, Decathlon je napisao “North Star”, dugoročnu ambiciju da ubrza svoju misiju za dobro društva i planete. Vođen North Star-om, rodila se nova svrha: Move People Through the Wonders of Sport.

Usidren u ovu svrhu, Decathlon usvaja ambicioznu globalnu strategiju, koja obuhvata unapređeno korisničko iskustvo, snažnu posvećenost održivosti i sveukupnu modernizaciju kompanije. Jezgro korisničkog iskustva je evoluirani brend koji je danas predstavljen.

Barbara Martin-Coppola, glavna izvršna direktorica Decathlona na globalnom nivou:

“Danas se obeležava veoma poseban trenutak i u istoriji i u budućnosti Decathlona. Sada više nego ikada, svetu je potreban sport. Ima ujedinjujuću moć, i može da poboljša i fizičko i mentalno zdravlje. U Decathlonu želimo da imamo veći pozitivan uticaj na ljude, društvo i planetu - Moving People Through the Wonders of Sport. Ponosna sam što radim prema North Star-u - našoj svetlosti i ambiciji sa našim saigračima. Bilo je neverovatno videti našu raznovrsnu zajednicu kako se okuplja da proslavi ono što nas čini posebnim: omogućavajući svima da se bave sportom pod svojim uslovima. Uverena sam da će naša ambiciozna strategija, razvijajući naš način poslovanja, osigurati da Decathlon vodi sektor kao jedinstven i pouzdan sportski brend."

Novi identitet brenda i portfolio

Upečatljiv novi identitet Decathlona odražava ambiciju brenda dok slavi svoju prošlost. Zajedno sa dinamičnom plavom, sada pozdravlja novu ikonu brenda – "Orbitu" – izražavajući pokret, ambiciju da dostigne nove visine, i cirkularnost, u srcu Decathlonovog održivog poslovnog modela.

Decathlon oslobađa pun potencijal brenda da donese sport svima kroz novi i pojednostavljeni portfolio brenda sa specijalistima 9 kategorija: Quechua (planina), Tribord (voda i vetar), Rockrider (biciklizam na otvorenom), Domyos (fitnes), Kuikma (reket), Kipsta (timski sportovi), Caperlan (divljač), Btwin (urbano jedriličarenje i mobilnost) i Inesis (sportovi preciznosti), i 4 ekspertska brenda: Van Rysel, Simond, Kiprun i Solognac.

Poslovni model zasnovan na održivosti

Sve dobro što sport može da učini za živote ljudi i društva ne može biti na štetu planete.

Decathlon ima za cilj da bude pokretač i obavezao se da će postati Net Zero do 2050.

DECATHLON ciljevi dekarbonizacije su (obimi 1, 2 & 3):

  • ● 20% apsolutno smanjenje CO2 emisije u 2026.

  • ● 42% apsolutno smanjenje CO2 emisije u 2030 i net zero do 2050.

decathlon Foto: Promo

Snažno angažovan na dostizanju svoje ambicije, Decathlon je, drugu godinu zaredom 2023. razdvojio svoj rast i emisije CO2.

Decathlon radi ruku pod ruku sa dobavljačima i partnerima na otključavanju održivosti u celom lancu snabdevanja. Sa ovim pristupom saradnje, Decathlon radi sa dobavljačima na dekarbonizaciji procesa i otvara put novim poslovnim modelima zasnovanim na kružnosti i produženom životnom ciklusu proizvoda.

To takođe znači da širom asortimana proizvoda Decathlon povećava životni vek proizvoda i omogućava kupcima da ponovo koriste, popravljaju i recikliraju svoje proizvode.

Novo korisničko iskustvo oblikovano digitalnim pristupom

Decathlon koristi moć digitalnih tehnologija sa globalnim preuređenjem veb-sajta za e-trgovinu kako bi kupcima pružio besprekorno iskustvo kupovine bilo kada i bilo gde. Decathlonov digitalni lanac snabdevanja je ponovo osmišljen pomoću najboljih alata u klasi i AI algoritama kako bi se omogućilo precizno predviđanje, planiranje asortimana i parametri zaliha.

Ovo je već dovelo do značajnog smanjenja nivoa zaliha i mnogih poboljšanja, uključujući smanjenje troškova transporta, ugljičnog otiska i vremena isporuke.

Decathlon takođe lansira nove načine da svoje kupce upusti u impresivno iskustvo, uključujući svoju 3D Shopping aplikaciju za kupovinu na Apple Vision Pro u SAD.

U narednim mesecima, više od 1.700 prodavnica širom sveta biće renovirano sa potpuno novom postavkom, nudeći kupcima intuitivnu navigaciju, povećanu vidljivost proizvoda, angažovanje fizičkih i digitalnih ekrana i estetski prijatnu atmosferu.

Inovacije u srcu multi specijalističkog sporta brenda

Svakog dana, preko 850 inženjera i 400 dizajnera u Decathlonu izmišlja, stvara, dizajnira i isprobava nove materijale i proizvode. Rezultat je skup revolucionarnih sportskih rešenja sa 900 patenata.

Organizacija Decathlona je oblikovana ovom kulturom i uključuje ekspertske timove kao što su Booster Innovation – podrška lokalnim timovima, Sports Lab – posvećena proučavanju sporta i dinamike ljudskog tela, AddLab – centar za 3D prototipe i Advanced Design – dizajniranje sportskih i iskustva budućnosti.

Gledati u budućnost kao jedan

Decathlon ima za cilj da postane jedna od najinkluzivnijih organizacija na svetu. U 2023. godini, Decathlonov izvršni tim je po prvi put u svojoj istoriji postigao paritet, a kompanija je preuzela obaveze bez presedana za 2026., uključujući merenje zastupljenosti, uključenosti i pripadnosti, delovanje na osnovu toga i postavljanje globalnih standarda i najboljih performansi u klasi u DEI.

Decathlon gradi i jača zajednice kao što su žene u liderstvu i pridruženim programima, stvarajući spoljna partnerstva sa ekspertima DEI. Decathlon je 2023. godine dobio nekoliko industrijskih priznanja uključujući i 10. mesto u Forbsovoj maloprodajnoj i veleprodajnoj kategoriji za svetskog "Najboljeg poslodavca za žene".

O Dechatlonu

Globalni multi-specijalistički sportski brend za početnike i vrhunske sportiste, Decathlon je inovativni proizvođač sportske opreme za sve veštine. Sa više od 100.000 saigrača i 1.700 prodavnica širom sveta, Decathlon i njegovi timovi rade od 1976. godine na ispunjavanju aktuelne ambicije : Move people through the wonders of sport, kako bi im pomogli da budu zdraviji i srećniji u održivoj budućnost.

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Miša

    17. mart 2024 | 23:26

    Kupio sam duks sa kapuljačom za trčanje, dvobojni, crni beli, i sastavljen od 2 materijala. Oprao ga na 40°C i skratio se a u širini ostao isti ili čak širi. Sad mi samo leluja oko pojasa kao da sam trbušna plesačica. Ne štiti leđa. Dukserica od flisa se za jednu sezonu izlizala na laktovima kao neke druge tek posle više godina. Patike dobro probajte, jer su neke toliko tesne da tek posle dan dva nošenja osetite koliko su tesne. Pogotovo leva noga mi je to osetila. Kod nas ne piše, ali na Britanskom sajtu da. Da patike odgovaraju za "tesna trkačka stopala". Na lovačke duboke nepromočive cipele nemam primedbe. Odlične su. Kao i kape i čarape. Veoma udobne, noga se ne znoji. Isto i bermude za planinarenje. Dobar materijal sa strečom.

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>