Vreme čitanja: oko 1 min.
LinkedIn popustio "pod pritiskom": Uvode novu opciju, da li može da pomogne poslovnoj zajednici?
Vreme čitanja: oko 1 min.
LinkedIn ulože sve više napora kako bi privukao kreatore
LinkedIn je odlučio da se pridruži trendu koji je popularizovao TikTok - kratki video sadržaj. Naime, ova promena označava značajan korak za profesionalnu mrežu koja se do sada držala podalje od formata zabavnih sadržaja, koji su postali dominantan trend na svim društvenim mrežama.
- Testiramo nove načine kako bismo članovima olakšali otkrivanje aktuelnih i relevantnih video sadržaja na LinkedInu - rekla je Suzi Ovens, portparol kompanije, a prenosi eKapija.
Nova opcija "Video" pojaviće se pored dugmeta "Početna" na navigacionoj traci aplikacije, prema demo prikazu koji je podelio Ostin Nal, direktor strategije u kreativnoj agenciji McKinney.
Nakon što korisnici kliknu na nju, biće usmereni na "feed" kratkih video sadržaja slično onome što nudi Instagram Reels ili TikTok, piše Axios.
LinkedIn ulože sve više napora kako bi privukao kreatore, sa specijalizovanim timom za odnose sa njima i programima poput LinkedIn Creator Acceleratora, koji pomažu novim nalozima da rastu.
Iako kreatori na LinkedInu ne dostižu isti obim pratilaca kao na TikToku, Brendan Gahan, suosnivač i izvršni direktor agencije Creator Authority, ističe da nalozi sa više od milion pratilaca na LinkedInu možda jesu ređi, "ali (neguju) dublje i pouzdanije veze".
S druge strane, pojedinci smatraju da upravo ova opcija može samo dodatno da skrene pažnju sa potražnje posla, nego što može korisititi korisnicima da nađu posao prenosi zdnet.
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.