Zagonetka koja je "zaludela" svet: Testirajte svoje sposobnosti za 60 sekundi

   
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Spremite se da svoje pamćenje i veštine posmatranja stavite na test dok vas ova zapanjujuća mozgalica izaziva da uočite originalne logotipe skrivene među lažnjacima za manje od 60 sekundi. Od Google-a preko Amazona do TikTok-a, svakodnevno se susrećemo sa bezbroj logotipa globalnih brendova – ali koliko dobro pamtimo njihove različite dizajne?

Solopress je pripremio izazov zbog kojeg ćete preispitati svoje sposobnosti prepoznavanja logotipa dok testirate svoje oči i veštine pamćenja. Bez obzira da li ste majstor logotipa ili početnik u svetu prepoznatljivosti brenda, ova mozgalica će vas garantovano zabaviti - i možda će vas usput naučiti nešto o umetnosti dizajna logotipa.

Mozgalica logo Foto: Solopress

Zbunjujuća zagonetka zahteva od čitalaca da uoče originalne logotipe popularnih brendova skrivene među redovima vešto napravljenih falsifikata. Zagonetka sadrži četiri varijacije logotipa sa potpisom trinaest brendova, uključujući: Google, Microsoft, Pepsi, Tesla, Amazon, Youtube, TikTok, Spotifaj, Adidas, Ks (ranije Tvitter), McDonald's, Netfliks i Instagram.

Iako logotipi svakog brenda izgledaju naizgled identični, videćete da su kreatori koristili niz zamršenih podešavanja kako bi ih izdvojili.

Rešenje

Solopress se menjao sa razmakom, širinom, veličinom, položajem i bojom svakog dizajna, što znači da morate obratiti posebnu pažnju na detalje dok pretražujete kroz more dvojnika u potrazi za pravom posla.

U Google logotipu, primarne boje iza svakog slova su zamenjene, ali broj tri je pravi dizajn. U četvorodelnom kvadratnom Microsoft logotipu, boje su zamenjene, ali ispravan dizajn je drugi.

Mozgalica logo Foto: Solopress

Zapažene plave i crvene boje koje čine Pepsi logo su takođe zamenjene, ali pravi logo leži u dizajnu broj četiri. Linije u dizajnu Teslinog logotipa su pomerene u slovo 'E' i simbol, ali pravi odgovor leži u dizajnu broj dva, dok je treći dizajn Amazona tačan odgovor, nakon što je promenjeno postavljanje njegove prepoznatljive strelice, prenosi Dailymail.

Za Youtube, četvrti logotip je pravi dizajn, jer je njegovo belo dugme "plai" odgovarajuće veličine i položaja, dok je drugi dizajn TikTok-a iz slagalice ispravan logo, pošto se razmak i veličina fonta malo razlikuju u ostalima. U četiri logotipa Spotifi-a, tri ćelijske linije su pravilno postavljene i veličine u drugom dizajnu, dok je Adidasov četvrti logotip pravi dizajn, pošto je tačka u 'i' na pravom mestu. U slučaju X, tačan odgovor je prvi, jer sadrži jasan razmak između jedne od linija i tanju, neprozirnu liniju iza nje, a za McDonald's, ispravan dizajn je i prvi logo, kao 'M' u ostala tri su ili suviše debela ili tanka.

U Netfliks-ovom redu, drugi logotip je ispravan, pošto je primetno senčenje u ostala tri rezultiralo dizajnom koji su previše tamni ili svetli, dok je treći dizajn Instagrama njegov pravi logo, jer je gradijencija u ostalima pozicionirana drugačije. U međuvremenu, još jedna nova mozgalica vas izaziva da izgovorite boju, a ne reč otkriva koliko je dobra vaša mentalna koordinacija - pošto je potrebno da prosečna osoba sa koeficijentom inteligencije tri pokuša da izgovori boju umesto reči tačno za svaku.

(Telegraf Biznis)

Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>