Dejvid Bekam postaje lice AliExpress-a uoči Evropskog prvenstva: Veliki korak za kinesku e-trgovinu
Dejvid Bekam je potpisao za glavnog ambasadora AliExpress-a, onlajn maloprodajne platforme u vlasništvu kineskog tehnološkog giganta Alibabe. Ovo saopštenje stiže pred početak Evropskog prvenstva u fudbalu, koje počinje sledećeg meseca.
Kompanija nije otkrila koliko plaća bivšem kapitenu Engleske.
AliExpress je u martu dogovorio ekskluzivno partnerstvo platforme za e-trgovinu sa upravljačkim telom evropskog fudbala UEFA. Prema ugovoru, fudbalska superzvezda koja je postala preduzetnik biće lice AliExpres-ove promocije Score More, koja će se odvijati tokom utakmica, prenosi Reuters.
- AliExpress pomaže navijačima da se još više približe UEFA EURO 2024 ovog leta, nudeći im sjajne nagrade dok se akcija odvija na terenu - rekao je Dejvid Bekam.
AliExpress se pridružuje drugim velikim kineskim kompanijama koje takođe vrše slična sponzorstva, uključujući proizvođača električnih vozila BID i elektronskog giganta Vivo.
Inače, otkako je svoje kopačke ostavio po strani, pre više od decenije, Bekam je povezan sa mnoštvom brendova i velikih sportskih događaja.
Prema UEFA-i, Eura 2020. imala je ukupnu globalnu televizijsku publiku uživo od 5,2 milijarde. Finale, koje je Engleska izgubila na penale, gledalo je 328 miliona ljudi, navodi se u saopštenju.
(Telegraf Biznis)
Video: Milomir Ćurčić je bio ime u sportu, sad je preduzetnik: "Fudbal kratko traje, s 35 morate dalje"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.