Vreme čitanja: oko 2 min.
Objavljeni rezultati konkursa "ZAJEDNO jedni za druge!"
Vreme čitanja: oko 2 min.
Kompanija dm izdvaja 13 miliona dinara za projekte posvećene zdravlju žena
Kompanija dm drogerie markt odabrala je čak 12 projekata u okviru konkursa „{ZAJEDNO} jedni za druge!“, na koji je pristiglo oko 200 prijava. U godini kada slavi dve decenije poslovanja u Srbiji, dm će odabrane inicijative podržati ukupnim iznosom od preko 13 miliona dinara sa ciljem da doprinese unapređenju fizičkog, mentalnog i menstrualnog zdravlja žena svih generacija.
Podrška nagrađenim inicijativama realizovaće se ukupnim iznosom od preko 13 miliona dinara, a odabrano je pet projekata koji se bave menstrualnim zdravljem žena, zatim pet projekata posvećenih mentalnom blagostanju i dva koja za temu imaju fizičko zdravlje pripadnica ženskog pola. Kompletna lista selektovanih projekata objavljena je na stranici dm Zajedno, gde se nalaze detaljnije informacije o odabranim inicijativama.
Kako ističu iz kompanije, posebna pažnja prilikom rangiranja bila je usmerena na projekte o menstrualnom zdravlju, a sve u pravcu nastavka borbe protiv menstrualnog siromaštva, u okviru koje je kompanija dm sprovela i veliko međunarodno istraživanje o menstrualnom ciklusu. Prema rezultatima istraživanja, čak 52 odsto žena u Srbiji smatra da menstruacija predstavlja neprijatnu temu za razgovor, dok svaka treća anketirana žena, u periodu pre menstrualnog ciklusa, nije bila uopšte ili dovoljno informisana o prvoj menstruaciji.
„Naša kompanija, godinama unazad, posvećena je kontinuiranoj podršci i osnaživanju žena, stoga je i cilj konkursa bio da podržimo različite poduhvate i inicijative koji donose adekvatna rešenja za brojne izazove u vezi sa ženskim zdravljem. Sa ovogodišnjim fokusom na menstrualno zdravlje, želja nam je bila da podignemo svest i znanja o ovoj temi, ali i da pokrenemo promene u lokalnoj zajednici. Nadamo se da ćemo realizacijom odabranih projekata uspeti da načinimo dodatne korake na tom planu, ispunjavajući našu viziju o zdravijem okruženju za sve žene u našem društvu“, izjavila je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.
Uz pružanje finansijske podrške odabranim projektima, dm je ove godine nastavio svoju kampanju posvećenu zdravlju žena, realizujući niz dodatnih aktivnosti u cilju borbe protiv menstrualnog siromaštva. To uključuje dugoročno dodatno umanjenje cena Jessa menstrualnih proizvoda u februaru 2024, sprovođenje velikog međunarodnog istraživanja o menstrualnom ciklusu, i pokretanje novog serijala dm Podcasta posvećenog zdravlju žena.
(Telegraf Biznis/PR)
Video: Mile Jelić Business development manager Comtrade-a
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.