• 3

Vreme čitanja: oko 1 min.

Saznajemo: Sprema se važna izmena za taksiste koji rade na aerodromu, velika prednost za putnike

Vreme čitanja: oko 1 min.

Pripema se i podzakonski akt koji će regulisati zone u Beogradu

  • 3
Aerodrom Nikola Tesla, taxi, taksi Foto: Nikola Tomić, Shutterstock

Kako Telegraf Biznis saznaje u toku je izrada Pravilnika, gde će jedan od uslova za rad taksista na aerodromu biti da imaju čitače za kartice.

- Neće moći da radi niko ko nema čitač za kartice. Dolaze nam stranci, vraćate se vi,  a u redu stoji 15 vozila koji nemaju čitač kartice. To je u cilju da naši taksisti shvate da je jednostavno sve platežna moć - poručio je Aleksandar Bjelić, predsednik Saveza taksi udruženja za Telegraf Biznis.

Bijelić nam je preneo da na Pravilniku rade predstavnici udruženja, kao i predstavnici Skupštine grada. Takođe, poručio nam je da je u toku i izrada podzakonskih akta koji će ići na korist putnika, a tiču se zona u Beogradu.

Na plastičnom primeru, to znači da se recimo na izlasku iz Zemuna, ka Batajnici neće uključivati treća tarifa, što će krajnjeg potrošača stajati 500 dinara manje.

Opet, kako Bijelić ističe, to se taksistima neće svideti ali trebalo bi da shvate da ,,kad je vožnja 500 dinara jeftinija, mnogo veći broj ljudi će zvati iz Batajnice prema gradu".

- Radi se na izmenama i dopunama zakona koji treba da štite i vas i nas kao profesiju - zaključio je Bijelić.

(Telegraf Biznis)

Video: Divlji taksisti vrebaju putnike na Aerodromu Nikola Tesla

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Aki

    17. jul 2024 | 06:47

    Ajde neka gospoda pogleda kako je organizovana delatnost Taxi prevoza u Nemačkoj,Švedckoj ili Britaniji...neka pogledaju cene po kilometru u svim većim evropskim metropolama...neka usklade cene sa cenom zivotnih potreba i cenama odrzavanja vozila u Beogradu i neka se izbore za neometan rad Taxi radnika pa onda neka filozofiraju oko banalnosti... pa u USA se Taxi placa kesom...nego neko iz grada okom Taxisti koje niko zvanicno nije imenovao da ih predstavlja skokom i od te rabote za onog na ulici samo problemi pocece se sa Aerodromom zavrsice se na citav grad i dobijamo da Taxisrta mora da shvati da ce mu biti voznja manje placena a da ce ga čitač kartice koštati koliko mu banka ili firma za čitače nametne kao što mu je sve već nametnuto..tipa cene,boja auta,estecki pregled koji nema nikakvog smisla,harac za taksi stajališta koja nemaju toalete,bazdarenje taksimetra koji košta kao da se čovek baždari a ne digitalna sprava,tretiranje taxi vozila kao svako drugo u saobracaju.Sve u svemu treba biti svestan da Taxisti jos nemaju svoje licence koje ih štite od prestanka rada i nemaju atonomiju privatnog posla vec su pod kontrolom onih koji ih spustaju svakim oglasavanjem na nizi nivo.

  • Miodrag

    20. jul 2024 | 06:30

    Gospodin "PODOBNI". Kao sve do sad kad se g.Bijelic ukljucivao sluzilo je za zamazivanje ociju TXPR, do sada su na nas teret poslovanja stavljeni svi troskovi i ako je seca parafiskalnih nameta najavljivana iz tih istih prljavih usta.... ...nama je samo taksimetar priznat kao osnovno sredstvo za rad a u praksi se uvode svakodnevni nameti pa nam tako i banke uzimaju za svaku transakciju proviziju prilikom naplate,proviziju za podizanje istog iznosa sa racuna i mesecno odrzavanje citaca kartica i to je okvirno 2500dinara mesecno bez prometa,o cestim bagovima citaca i da ne govorimo... Neke centrale su predupredile te troskove pa uslugu placanja bezgotovinski nude preko app svojim korisnicima i tako svojim posrednistvom su preuzeli na sebe te troskove i eventualne prekide u radu sto je mnogo isplatljivije za nasu bransu... Na tom istom "MEDJUNARODNOM AERODROMU" se pokusava uvesti monopol " povlašcenijih"pruzaoca usluge prevoza i otuda ucesce g.Bijelica...po pravilu se uvek nadje tamo gde SMRDI.

  • HH

    17. jul 2024 | 09:54

    Cena goriva kao u Nemackoj.Cena taxi usluge 3 puta manja nego u Nemackoj.Vozim se taksijem svaki drugi dan u Hamburgu i prosecno cekam 15min vozilo.Kada god sletim u Beograd nekako mi taksi dodje dzabe.Ne kazem da je bolje u Srbiji ali ovde su ljudi besni i razmazeni i kako god vam ovo zvucalo u Srbiji ga zivite bas jako i ovaj komentar nema veze sa politikom vec sa realnoscu.

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>