Saznajemo: Sprema se važna izmena za taksiste koji rade na aerodromu, velika prednost za putnike

Pripema se i podzakonski akt koji će regulisati zone u Beogradu

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Miodrag
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Miodrag

    20. jul 2024 | 06:30

    Gospodin "PODOBNI". Kao sve do sad kad se g.Bijelic ukljucivao sluzilo je za zamazivanje ociju TXPR, do sada su na nas teret poslovanja stavljeni svi troskovi i ako je seca parafiskalnih nameta najavljivana iz tih istih prljavih usta.... ...nama je samo taksimetar priznat kao osnovno sredstvo za rad a u praksi se uvode svakodnevni nameti pa nam tako i banke uzimaju za svaku transakciju proviziju prilikom naplate,proviziju za podizanje istog iznosa sa racuna i mesecno odrzavanje citaca kartica i to je okvirno 2500dinara mesecno bez prometa,o cestim bagovima citaca i da ne govorimo... Neke centrale su predupredile te troskove pa uslugu placanja bezgotovinski nude preko app svojim korisnicima i tako svojim posrednistvom su preuzeli na sebe te troskove i eventualne prekide u radu sto je mnogo isplatljivije za nasu bransu... Na tom istom "MEDJUNARODNOM AERODROMU" se pokusava uvesti monopol " povlašcenijih"pruzaoca usluge prevoza i otuda ucesce g.Bijelica...po pravilu se uvek nadje tamo gde SMRDI.

  • HH

    17. jul 2024 | 09:54

    Cena goriva kao u Nemackoj.Cena taxi usluge 3 puta manja nego u Nemackoj.Vozim se taksijem svaki drugi dan u Hamburgu i prosecno cekam 15min vozilo.Kada god sletim u Beograd nekako mi taksi dodje dzabe.Ne kazem da je bolje u Srbiji ali ovde su ljudi besni i razmazeni i kako god vam ovo zvucalo u Srbiji ga zivite bas jako i ovaj komentar nema veze sa politikom vec sa realnoscu.

  • Aki

    17. jul 2024 | 06:47

    Ajde neka gospoda pogleda kako je organizovana delatnost Taxi prevoza u Nemačkoj,Švedckoj ili Britaniji...neka pogledaju cene po kilometru u svim većim evropskim metropolama...neka usklade cene sa cenom zivotnih potreba i cenama odrzavanja vozila u Beogradu i neka se izbore za neometan rad Taxi radnika pa onda neka filozofiraju oko banalnosti... pa u USA se Taxi placa kesom...nego neko iz grada okom Taxisti koje niko zvanicno nije imenovao da ih predstavlja skokom i od te rabote za onog na ulici samo problemi pocece se sa Aerodromom zavrsice se na citav grad i dobijamo da Taxisrta mora da shvati da ce mu biti voznja manje placena a da ce ga čitač kartice koštati koliko mu banka ili firma za čitače nametne kao što mu je sve već nametnuto..tipa cene,boja auta,estecki pregled koji nema nikakvog smisla,harac za taksi stajališta koja nemaju toalete,bazdarenje taksimetra koji košta kao da se čovek baždari a ne digitalna sprava,tretiranje taxi vozila kao svako drugo u saobracaju.Sve u svemu treba biti svestan da Taxisti jos nemaju svoje licence koje ih štite od prestanka rada i nemaju atonomiju privatnog posla vec su pod kontrolom onih koji ih spustaju svakim oglasavanjem na nizi nivo.