• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Đedović Handanović: Brojna pitanja građana preko kol centra o projektu Jadar

V. K.

Vreme čitanja: oko 2 min.

Građane je interesovalo od toga kakva će biti zaštita od buke, do toga šta donosi, koja je korist, kao i ekonomski potencijali projekta, koje nove tehnologije mogu da se razvijaju u našoj zemlji

  • 0
Dubravka Đedović Foto: Telegraf.rs

Građani su preko kontakt centar Vlade Srbije koji je 9. avgusta počeo da radi, a koji je formiran kako bi stručnjaci pružali odgovore o projektu Jadar, postavljali različita pitanja, od ekoloških do ekonomskih, izjavila je ministarka rudarstva i energetike Dubravka Đedović Handanović.

Ona je Tanjugu rekla da su građani stručnjacima iz oblasti ekologije, rudarstva i energetike, zaštite voda i vodotokova, kao i medicinske struke postavljali i pitanja koja uopšte nemaju veze sa projektom Jadar.

- Čak sam i ja odgovarala građanima na otvaranju kontakt centra na njihova pitanja, upravo da bi stali na put širenju dezinformacija, lažnih vesti i plasiranju informacija o projektu koje su netačne - navela je Đedović Handanović.

Naglasila je da je lično htela da se uveri u to šta građane najviše zanima.

Prema njenim rečima, građane je interesovalo od toga kakva će biti zaštita od buke, do toga šta donosi, koja je korist, kao i ekonomski potencijali projekta, koje nove tehnologije mogu da se razvijaju u našoj zemlji, ali i to u kojoj je fazi projekat, odnosno koje su neke naredne faze njegovog razvoja.

- Imali smo i upite određenih građana koji nemaju veze sa projektom, ali sve to je jedan proces našeg transparentnog rada i delovanja i želje da stavimo na raspolaganje građanima svakim radnim danom, od 9 do 15 časova, stručnjake i eksperte, koji će u ovom momentu, u okviru dostupnih informacija, davati odgovore - rekla je ona.

Đedović Handanović je naglasila da se, što se tiče projekta Jadar, ništa neće desiti ni sutra ni prekosutra, da projekat još uvek treba da se razvije i da dobijemo sve informacije, pa onda na osnovu njih da donosimo odluke da li će do projekta doći.

- Sve to upravo iz razloga da bi zadovoljili sve standarde koje jedan ovakav projekat treba da zadovolji - ukazala je ministarka.

Kako je navela, pitanja građana će se beležiti, kao i odgovori da bi unapredili i došli do još većeg broja informacija.

- Građane zaista želim da uverim još jednom da smo tu za njih, zbog njih, da radimo u njihovom interesu i da se apsolutno ništa neće desiti što je na štetu ni zdravlja, ni prirode. Mi želimo da razvijamo našu zemlju, da idemo napred, da razvijamo nove tehnologije, da imamo bogatstva i da ih koristimo na najbolji mogući način, a od toga nećemo odustati - zaključila je Đedović Handanović.

Kontakt centar Vlade Srbije preko kojeg će građani moći da se informišu o projektu "Jadar" počeo je da radi u petak, 9. avgusta.

Centar je otvorila Đedović Handanović, koja je odgovarala na pitanja građana do 10 časova.

Kontakt centar radiće radnim danima od 9 do 15 časova.

U tom periodu zainteresovanim građanima koji pozovu broj telefona 0800/37-37-37, stručnjaci iz oblasti rudarstva, zdravstva i ekologije, odgovaraće na sva pitanja koja imaju u vezi projekta "Jadar", a koja ih možda zabrinjavaju.

(Telegraf Biznis/Tanjug)

Video: Prizor kao iz drugog sveta: Ovo je postupak kako nastaje najdragocenij metal - zlato

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>