Nema više reklama brze hrane pre 21 sat na TV-u: Odluka stupa na snagu od 1. oktobra sledeće godine
Zabranа reklamа za brzu hranu na TV-u pre 21 sat, stupa na snagu 1. oktobra 2025. godine, potvrdila je britanska vlada.
Laburisti su saopštili da će se zabrana reklama za brzu hranu primenjivati zajedno sa potpunom zabranom plaćenih online reklama, a oba mere su usmerene na borbu protiv gojaznosti kod dece.
Konzervativci su ranije obećali ovu zabranu 2021. godine kada je Boris Johnson bio premijer, ali je rok pomeren kako bi industrija imala više vremena da se pripremi.
Stranka je takođe obećala da će zabraniti prodaju energetskih napitaka sa visokim sadržajem kofeina deci mlađoj od 16 godina u Engleskoj, kao deo šireg napora da poboljša zdravlje dece.
Kraljevsko društvo za javno zdravlje (RSPH), koje radi na smanjenju gojaznosti kod dece, nazvalo je ovu zabranu reklama "dobrim korakom".
Simon Dikson, šef politike i javnih poslova u RSPH, rekao je za BBC da je prehrana dece "dugoročni prioritet" koji je "ključan za izgradnju zdravije budućnosti za narednu generaciju".
Vlada je sada objavila svoj odgovor na konsultacije iz 2022. godine o nacrtu mera za zabranu, potvrđujući definicije proizvoda, preduzeća i usluga koje pokrivaju ograničenja.
"Više od jednog od petoro dece u Engleskoj je prekomerno teško ili živi sa gojaznošću do trenutka kada treba da krenu u osnovnu školu, a ovo raste na više od jedne trećine do trenutka kada je završe", piše Bi-Bi-Si.
(Telegraf Biznis)
Video: Ovo je tačan spisak cena i proizvoda akcije "Nabolja cena" od 1. septembra
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.