Inovativno digitalno rešenje za zdravstveno osiguranje: Generali predstavio "Advance Care" platformu
Generali Srbija je druga najveća osiguravajuća kompanija na domaćem tržištu osiguranja. U srcu strategije ove kompanije je posvećenost doživotnom partnerstvu sa klijentima kroz ponudu inovativnih i personalizovanih rešenja, korisničko iskustvo koje je najbolje u klasi i digitalizovane mogućnosti globalne distribucije.
U skladu sa ovom strategijom, Srbija je prva zemlja koja u okviru Generali grupe implementira platformu Advance Care, koja omogućava jednostavniji proces obrade odštetnih zahteva po osnovu privatnog zdravstvenog osiguranja, povećati zadovoljstvo klijenata kao i efikasnost u ovoj vrsti usluge.
Reč je o naprednoj tehnologiji koja ima za cilj da transformiše tržište privatnog zdravstvenog osiguranja te da funkcioniše kao ekosistem koji povezuje osiguravajuće komoanije, zdravstvene ustanove i klijente.
- U ovom trenutku oko 100 hiljada građana koriseti prednosti privatnog zdravstvenog osiguranja preko naše kompanije, ali je perspektiva veća. Zdravstveno osiguranje ima dvocifren godišnji rast i sa ovakvim tehnološkim unapređenjima očekujemo da napravimo značajan iskorak u ovoj oblasti osiguranja - istakao je Dragan Filipović, predsednik Izvršnog odbora Generali Osiguranja Srbija.
Ključne karakteristike Advance Care uključuju:
- Brži proces predautorizacije i isplate odštetnih zahteva
- Proces bez papira: bez razmene dokumentacije za više od 75 odsto odštetnih zahteva
- Praćenje refundacije medicinskih troškova u realnom vremenu, čime se obezbeđuje transparentnost
- Automatizovano upravljanje odštetnim zahtevima - ubrzavanje celokupnog procesa i smanjenje mogućnosti ljudske greške.
Nova Advance Care digitalna platforma će klijentima omogućiti potpuno digitalno iskustvo, od procesa zakazivanja pregleda, razmene dokumentacije do slanja obaveštenja i različitih vrsta upita svim uključenim stranama.
Ona integriše naprednu analitiku podataka i veštačku inteligenciju, dok istovremeno nudi jednostavan korisnički interfejs kako bi obezbedila besprekorno korisničko iskustvo.
Platforma je potpuno prilagođena telekonsultacijama sa lekarima, usluzi koja je veoma razvijena u svetu i čija se ekpanzija očekuje i kod nas u bliskoj budućnosti.
- Naši partneri, ustanove koje pružaju medicinske usluge imaće potpuno digitalizovanu prepisku sa nama, a više od tri četvrtine uputa na lečenje i isplata oštetnih zahteva biće rešavano bez angažovanja zaposlenih , potpuno automatizovano. Tokovi plaćanja se skraćuju na dva radna dana od obavljenog pregleda. Na kraju, ona će značajno ubrzati naše interne procese i omogućiti nam da spremno dočekamo nove klijente koji od industrije osiguranja očekuju vrhunsku sulugu, transparentnost, jednostavnost i brzinu koja je imperativ nove generacije - naglasio je Veselin Danilovac, član Izvršnog odbora Generali Osiguranje Srbija.
- Implementacija ovog projekta predstavlja važnu prekretnicu za Generali i potvrdu naše posvećenosti usvajanju digitalne transformacije u pružanju vrhunskog iskustva naši klijentima - rekao je Manlio Lostuzi, regionalni direktor Generali CEE i generalni direktor Generali CEE Holdinga.
Dodaje da će, sa ovim novostvorenim digitalnim ekosistemom za privatno zdravstveno osiguranje, Generali dodatno automatizovati obradu odštetnih zahteva, smanjiti opterećenje pružalacaa medicinskih usluga i na kraju poboljšati iskustvo svojih korisnika.
(Telegraf Biznis)
Video: Šta je sve lakše preko eUprave?
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.