Novi šok za Nemce, bankrotirao još jedan automobilski gigant, skoro 4000 zaposlenih strahuje za radna mesta

Z. K.
Z. K.  

Komentari

  • orjentalac-Nis

    25. septembar 2024 | 15:05

    jos neka podignu cene automobila pa ce tek da zatvaraju fabrike ko normalan ce da da vise od 13000 za auto klase polo ili 18000za auto klase goilf i recimo 25000za auto klase pasat i kraj price

  • Hahahaaa

    25. septembar 2024 | 13:11

    Pozz iz DE Ahahahaaaaa

    • 25. septembar 2024 | 13:55

      Vitez Koja

      @Hahahaaa

      Pozdrav i tebi!Samo ne znam, što crče od smeha? Jel' se to raduješ povratku u rodnu grudu, među gipsane labudove i lavove ili bi rekao da je u DE blagostanje, bleja, bezbrižnost, da su ljubomorni što misle da je Nemačka uskoro kaput?

  • Микајило

    25. septembar 2024 | 11:27

    Драги Немци: Срећна Вам нова 1945, а 1946 ћете чекати једно милион година. Тако пише!!!

  • RS

    25. septembar 2024 | 10:45

    Zaigrala mečka i na njihova vrata.Ko se mača lati i od mača strada.

  • Mečka

    25. septembar 2024 | 10:39

    Prijatelj mi radi u Mercedesu, otpušteno samo u Diseldorf filijali oko 1300 ljudi, tačnije to su bili honorarno angažovani radnici. Noćna smena se zvanično ne ukida ali je u stanju mirovanja do daljnjeg. Nije šija, nego vrat. Po automatizmu se mnogima koji su radili noćne smene plate smanjuju za 400e minimum. Za zaposlene, barem one koji su ostali, u Mercedesu to i nije neki problem, pošto su i dalje po visini plate u Nemačkoj u grupi viših primanja ali budimo realni da nekome ovde 40e skinu sa plate pitanje je da li bi bio zadovoljan osim ako se ne radi o cifri od +1000e. Generalno svesni smo svi pa i oni šta je uzrok ali ćute....

  • Гаги

    25. septembar 2024 | 10:35

    Кина ће им свима доћи главе...

  • Vitez Koja

    25. septembar 2024 | 09:58

    A to nije bilo već viđeno?Pa ako nastave da budu Američka kolonija i da se povinuju interesima USA, Kinezi će da ih (nas)kupe sa sve gaćama na sebi.Pucali su sebi u obe noge izlaskom sa Ruskih tržišta(najvećeg Evropskog tržišta), ukidanje nabavke jeftinih resursa iz Rusije i nabavku skupljih(istih tih) iz USA, napuštanje proizvodnja u Rusiji i Ukrajini sa jeftinom radnom snagom velikih kapaciteta ...Zato i raste podrška desnici i u Francuskoj i u Nemačkoj i u svim zemljama EU, jer jedinu nadu za opstanak i eventualnu konkurentnost Evrope na svetskom tržištu je da se Evropa odupre kolonijalizmu USA, da se reorganizuje i ujedini cela, ali na drugim postulatima nego sada, da napravi sopstveni odbrambeni sistem, da se obnovi saradnja sa Rusijom, kako u ekonomskom, tako i u vojnom smislu.Ako ovako nastave, radiće Švaba u Mercedesu, Bosch -u,Simensu...za Kineze vlasnike.

  • Hm

    25. septembar 2024 | 09:57

    Neka kompenzuju otvaranjem rudnika litijuma...

  • Pa njima je ratovanje cilj

    25. septembar 2024 | 08:29

    Desi se pa nije Nemacka božiji posed u kome cvate samo ruže ! Šteta za nas radnike sto su nas tako manipulisali za sitne pare celog života iz svojih interesa ! A posto samo ulazu u industriju naoružanja i ratoborno su raspoloženi nije ni čudo da će da obnove 1940 . krv nije voda .

  • Nikolas

    25. septembar 2024 | 08:17

    SLEPA POSLUSNOST GOSPODINA SOLCA U FINANSIRANJU NATO RATA PROTIV RUSIJE KOSTA NEMACKU STOTINE MILIJARDI EURA !!! NEMACKA KAO MOTOR EU ZARIBACE SKROZ A NEMCI CE MASOVNO OSTAJATI BEZ POSLA!!!

  • Ibn Tup

    25. septembar 2024 | 07:53

    Ovi Nemci više ništa ne rade,samo bankrotiraju!?🤣🤣🤣

  • Kimi

    25. septembar 2024 | 07:24

    Pa šta se čudite za VW i Fiat se stopio u Stelantis. Tako to ide