"Majstor mi na kraju radova povećao cenu, pa pokrao materijal": Šta uzrokuje bahato ponašanje i paprene cene?

   ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Dušan el.inž 64g
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Dušan el.inž 64g 2X

    30. septembar 2024 | 09:40

    P.S. A, servisi što su derikože i lažovi, ajooojj🧐😕👺! Uređaj ili crko, ili ne radi kako treba! Garancija naravno istekla, već mesec dana! Prodavnica u svakom slučaju nema ništa sa tim🤔🧐! "Gospodine, mi samo prodajemo! Odnesite u ovlašćeni sevis"! Štampač Epson l 1250 Tank. Tu i tamo, moj fah! Garancija istekla mesec dana. Redovno puštam probnu stranu da ne zašuši glava! Tankovi puni 3/4. Puštam probnu stranicu. Opaaa! Nema zelenog i plavog dela teksta, a crveni je narandžast! Zovem servis Epson (za mišljenje i savet)!🖕 "Gospodine, verovatno je u pitanju veći kvar. Ne možemo preko telefona ništa da vam pomognemo.🖕 Morate doneti u servis, gde će štampač ostati desetak dana, jer smo u gužvi😳?!" "Ali, ja nisam iz Beograda. Ne mogu doneti štampač". "Gospodine, pošaljite poštom, a mi ćemo vam vratiti poštom nakon popravke, a popravku ćete prethodno uplatiti na naš račun. Poštarinu vi plaćate"! Slušalica Tras!😳 Dakle, idemo na YoTube!😀👍 Gle, sve lepo prikazano! Pa on ima osim tankova i kertridže iznad glave! Gle, ušao vazduh🤔😏! Treba izliftirati špricem! Skinem sa police, stavim na sto. Pratim YouTube. Veći špric, izvlačim vazduh. Lepo se vidi na providnoj foliji, kako se kertridž puni iz tanka. Pun je. Radim tako za sva četiri BCMY! Viškove boje vraćam u tankove! Vraćam kertridže na mesto. Zatvaram štampač. Vraćam na policu. Idemo probnu stranicu! IDEALNO, FANTASTIČNO! Kao iz fabrike! Ceo posao, malo znanja i spretnosti, pola sata maksimalno, i sve gotovo!👍👍👍

  • Dušan el.inž 64g

    30. septembar 2024 | 08:12

    Svi se gađaju sa negde "preko"! Nije niko otišao preko! Stari majstori su ili umrli, ili ne mogu više zbog starosti i bolesti da rade! Par njih, koji znaju posao, je otišlo "preko"! Ostali, mlađi, su "šalabajzeri" i "šerpenjari"! Odu "preko", i vrate se se za mesec dana obešenog nosa, jer oni "preko", hoće da plate, ali hoće vrhunsku uslugu, visok kvalitet, vez prevare, sve "u dlaku" i da na kraju sve bude besprekorno čisto, "olizano"! Suštiba je da mladi, koji nešto vrede, neće da završavaju "majstorske zanate"! Svi su IT stručnjaci! Nema molera, stolara, farbara, električara… Ti što dolaze, i odlaze, a otimaju pare su "priučeni majstori", bez škole i prakse, i otaljavaju posao, ili uzmu pare i nestanu! Rešenje: Pokušaj sve sam, jer nema više ni prihatelja, koji će ti pomoći, a "moba" je prošlost! Nisam zaposlen, nisam još u penziji, ali ne mogu ni da odem kod nekog, i uzmem 150 evra za zamenu dve utičnice i sijaličnog grla! Ostavljam to "majstorima", a ja pokušavam, i uglavnom uspevam, da kod kuće uradim SVE "majstorske poslove"! Ne dozvoljavam da me iko pljačka! Tako sam osim električara, odavno i zavarivač, menjam brave, zidam, krpim, malterišem, gletujem farbam, krečim, i da ne nabrajam dalje! Sam u potpunosti održavam svoju kuću, sporedne prostorije i dvorište! Sve alate sam kupio! Ništa ne pozajmljujem, a ništa odavno i ne dajem na poslugu! Ili ne bude vraćeno, idem po svoje i tražim, a često bude vraćeno prljavo, oštećeno, ili slomljeno! "USE I U SVOJE KLJUSE"!

  • Drago

    29. septembar 2024 | 23:56

    Svako ima pravo da traži onoliko koliko misli da vredi. Ako je nekome skupo , neka uradi sam ili trazi drugog. Tu priča počinje i završava se . Sta ko ima da ocenjuje koliko ko treba da naplati ? Sasvim glupo . Recimo meni skupo šišanje, ja odem gde je jeftinije. Loše me ošiša, posle odem gde je skuplje pa vidim sta mi vise odgovara. Tako i za sve ostale majstore svog zanata. Većina koja zna da radi je otišla preko , a oni koji znaju dobre da rade znaju i da naplate. Sad oni koji nemaju veze sa poslom koriste priliku pa naplaćuje ko koliko hoće. A vreme treba da pokaže da li je neko uradio svoj posao kako treba . Samo kod pogrebnika nema reklamacije i doktora nažalost.