Ariel, Lenor, Fairy i Maxi nastavljaju da podržavaju Prijatelje dece Srbije
Nova kampanja "Daruj ljubavlju" nastavak je prethodne kampanje "Nova odeća za svu nezbrinutu decu", koja je, u saradnji sa Delez Srbija, do sada obezbedila 2.650 toplih obroka, 450 kompleta posteljine i 296 kompleta odeće za više od 1.000 najugroženije dece.
Kao i prethodnih godina, partner u sprovođenju kampanje je udruženje Prijatelji dece Srbije, koja već više od 30 godina doprinosi promociji i ostvarivanju prava deteta, stvarajući uslove za sigurno i srećno detinjstvo.
-Briga o deci i njihovim porodicama, posebno onoj na marginama društva, nije samo akt ljubavi i davanja, već i dašak nade da nisu sami i zaboravljeni. Srećni smo što Prijatelji dece Srbije u svom delovanju ne zaboravljaju na aktivizam u zajednici i ponosni što imamo podršku partnera, kao što je kompanija P&G - istakla je Iva Eraković, direktorka udruženja Prijatelji dece Srbije.
-U Procter & Gamble-u, trudimo se da radimo pravu stvar. Zato naši zaposleni i naši brendovi čine dobra dela svaki dan. Bilo da podržavamo obrazovanje o higijeni, obezbeđujemo osnovne potrebe poput vode ili pružamo neophodne stvari za porodice pogođene katastrofama, naš cilj je da poboljšamo zdravlje i dobrobit zajednica koje dotičemo - istakao je Razvan Resmerita, P&G Communications Director.
Godine 2021, Ariel je bio deo kampanje "Svaki stepen je važan. Svako drvo je važno", ulažući u sadnju mladih sadnica u parku na Ušću. Pored toga, svake godine tokom zimskih praznika, zaposleni u P&G-u, uz podršku udruženja Prijatelji dece Srbije, donose zrake nade deci iz ugroženih porodica, poklanjajući božićne poklone. Takođe, u poslednje dve godine P&G je uspeo da obraduje i 28.000 najugroženijih pojedinaca, darujući im proizvode za zdravlje I higijenu.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.