≫
Spisak objekata za rušenje zbog izgradnje Beogradskog metroa: Prvi će "pasti" i pre Nove godine
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Aleksandar
Stručnjaci su rekonstruisali znaci nisu pravili nego hteli da srede vec postojece pa napravili masakr koliko su stručni, pa postoji firma beogradski metro sa 70 zaposlenih a metro nepostoji... Od tog projekta sto su nacrtali nema nista, otece od ljudi zemlju i tu zidati zgrade...
BB
Imajući u vidu kako su do sad gradili, ja se tim metroom neću voziti. Mogu misliti kakav će haos nastati kad počnu da ruše i kopaju ovako stručni.
Serbian lion
Ne znam da li su ovi naši stručnjaci svesni u kakav se projekat upuštaju ili su to priče za narod.Izgradnja metroa podrazumeva menjanje kompletne infrastrukture na zemlji i vodova struje,telefonije, vodovoda,gasovoda, kanalizacije itd.pod zemljom.Znači kuda prodju sa metroom moraće da sruše sve i rade ponovo,a ne smem ni da pomislim šta će biti kad padne prva jača kiša....