Spisak objekata za rušenje zbog izgradnje Beogradskog metroa: Prvi će "pasti" i pre Nove godine

   ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Kornjača Rade
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Ime

    15. novembar 2024 | 19:14

    Nebuloza

  • Kornjača Rade

    15. novembar 2024 | 17:27

    Kad kreċe da se kopa trasa Boljevci-Surduk??

  • Aleksandar

    14. novembar 2024 | 11:20

    Stručnjaci su rekonstruisali znaci nisu pravili nego hteli da srede vec postojece pa napravili masakr koliko su stručni, pa postoji firma beogradski metro sa 70 zaposlenih a metro nepostoji... Od tog projekta sto su nacrtali nema nista, otece od ljudi zemlju i tu zidati zgrade...