Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Zoran
A kada dođe naplata održavanja besmislenih autoputeva, plaćanja kredita a nema zarade jer njima neće imati ko da putuje tek će nas stići radikalsko bahaćenje!! Umesto da su se gradile magistrale sa brzinom do 100 km/h. I to nisu jedini krediti u koje nas je uvalila ova nespobna vlast. Hrvatska sa svojim turistima koji bar donesu neki prihod, ne mogu otplaćivati kredite a ne Srbija.
Слађана Точиловац Шаљић
Сјајно!
Iva
Ulaganje u putnu infrastrukturu nijada nece niti promasaj