Obilaznica 2 je 64. OMV benzinska stanica u Srbiji i prva s novim vizuelnim identitetom

A. V.
A. V.    
Čitanje: oko 2 min.
  • 1

Novi vizuelni identitet podržava viziju OMV-a "Forward for Good" i naglašava posvećenost kompanije da do 2050. godine postigne neto nultu emisiju štetnih gasovaOvo je značajan korak ka implementaciji novog brend identiteta u okviru cele OMV grupe Sveobuhvatan proces renoviranja i rebrendiranja benzinskih stanica širom Evrope odvijaće se u naredne tri godine.

OMV Srbija svečano je otvorila svoju 64. benzinsku stanicu Obilaznica 2 koja je ujedno i prva sa novim brend identitetom. Obilaznica 2 se nalazi na Obilaznici oko Beograda, Dobanovci, Surčin, u smeru odakle se možete uputiti ka Nišu ili odvojiti preko auto-puta Miloš Veliki ka Čačku.

Najnovija i najmodernija OMV benzinska stanica u Srbiji simbolizuje posvećenost austrijskog industrijskog giganta, čiji je OMV Srbija deo, visokokvalitetnim i praktičnim rešenjima za mobilnost, danas i u budućnosti, kao deo OMV-ove najveće transformacije do sada.

OMV Obilaznica Foto: Promo/ Goran Srdanov

-Naš novi vizuelni identitet savršeno odražava naše strateške ciljeve i transformaciju koja je u toku u OMV-u. Ponosni smo što predstavljamo brend koji ističe naš napredak i našu posvećenost doprinosu održivijoj budućnosti. Naš novi identitet brenda i slogan "Forward for Good" obuhvataju našu posvećenost kupcima i društvu - rekao je dr Eric Schultze, Senior Vice President Retail Mobility & Convenience u OMV grupi, koji je prisustvovao događaju. Svečanom otvaranju su pored brojnih partnera, saradnika, predstavnika medija i OMV tima prisustvovali su i Njegova ekselencija Kristijan Ebner, ambasador Austrije u Republici Srbiji i Jirgen Šreder, trgovinski savetnik pri ambasadi Austrije u Beogradu.

Proces rebrendiranja biće vidljiv na svim OMV tačkama kontakta sa kupcima, uključujući oko 1.000 benzinskih stanica u sedam zemalja, koje svakodnevno opslužuju više od 650.000 kupaca.

OMV Obilaznica Foto: Promo/ Goran Srdanov

-OMV ostaje posvećen unapređenju mobilnosti u Srbiji, prateći potrebe i očekivanja kupaca i nudeći niz inovativnih, održivih i digitalnih rešenja - izjavio je Decebal Sorin Tudor, generalni direktor OMV Srbija.

Ove godine, u junu, vizuelni identitet iz 1995. godine je obnovljen sa sveobuhvatnom strategijom brenda i brendiranjem, ilustrujući kontinuirani napredak, održivost i pristup usmeren ka budućnosti.

OMV Obilaznica Foto: Promo/ Goran Srdanov

OMV je jedan od vodećih petrol lanaca u Srbiji, sa 64 benzinske stanice širom zemlje, koje korisnicima pružaju visokokvalitetno OMV MaxxMotion gorivo, brzo punjenje za električna vozila, moderne VIVA prodavnice sa vrhunskom VIVA kafom nabavljenom direktno sa farmi, sveže pripremljenom hranom, kao i širokim spektrom drugih proizvoda i usluga povezanih sa mobilnošću, sve digitalno povezano kroz OMV MyStation aplikaciju lojalnosti.

OMV Srbija vas sa zadovoljstvom očekuje i poziva da na rutu svojih putovanja dodate još jednu lokaciju. Srećan put!

(Telegraf.rs/PR)

Video: Mali: Obezbeđeno još 12 milijardi dinara za visoko obrazovanje, smanjuju se školarine za 50%

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Verica

    4. februar 2025 | 14:32

    Kod nas je sve moguće. Ovo je kao kad bi Izrael dozvolio Hamasu da otvara benzinske pumpe po Izraelu. To je kompanija OMV na čelu sa svojim vlasnikom, a mi smo "boranija" čim se ovako radi.

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>