Aleph izabran za ekskluzivnog prodajnog partnera TikToka na 7 tržišta baltičkog i balkanskog regiona
Aleph, vodeći globalni partner za digitalno oglašavanje, izabran je od strane TikToka za ekskluzivnog prodajnog partnera na više tržišta u Centralnoj i Istočnoj Evropi. Ovim partnerstvom Aleph proširuje svoj portfolio tržišta na Sloveniju, Srbiju, Bugarsku, Hrvatsku, Letoniju, Estoniju i Litvaniju.
Ova nova saradnja rezultat je dubokog razumevanja lokalnih tržišta, u kombinaciji sa posvećenošću inovacijama i uspehu klijenata, što Alephu omogućava da dosledno ostvaruje izvanredne rezultate za svoje partnere.
Rafał Drzewiecki, Country Manager za TikTok CE, izjavio je:
-Popularnost TikToka nastavlja da raste širom Letonije, Estonije, Litvanije, Slovenije, Srbije, Bugarske i Hrvatske, a mi ostajemo posvećeni podršci ovim tržištima u trenutku kada interesovanje za TikTok ubrzano raste. Zbog toga ujednačavamo naš pristup tržištu i širimo saradnju sa pouzdanim partnerom, kompanijom Aleph, koja sada pokriva prodaju oglasa i operativnu podršku za klijente. Ova saradnja omogućiće nam da odmah pružimo doslednu i visoko kvalitetnu uslugu klijentima u regionu i pomognemo im da ostvare svoje poslovne ciljeve.
Ignacio Vidaguren, Partner i COO u Alephu, dodao je:
-TikTok je vodeća platforma za kratke video formate na mobilnim uređajima, pružajući brendovima jedinstvenu priliku da dosegnu i angažuju zajednice, čineći ga moćnim marketinškim kanalom. Radujemo se jačanju našeg partnerstva i bliskoj saradnji sa TikTok timom u regionu, kako bismo oglašivačima i marketinškim agencijama omogućili pristup najboljim praksama, edukaciji i operativnoj podršci u kampanjama, olakšavajući im da iskoriste TikTokov pun potencijal i povežu se sa visoko angažovanom publikom.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Mali: Obezbeđeno još 12 milijardi dinara za visoko obrazovanje, smanjuju se školarine za 50%
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.