
Coca-Cola HBC zadržala vodeće pozicije u okviru dve najvažnije ESG rang liste
Kompanija Coca-Cola HBC rangirana je osmi put zaredom kao najodrživija u industriji pića u 2024. godini, prema Dow Jones (Dau Džons) klasifikaciji najboljih u svojoj kategoriji. Ovu klasifikaciju, ranije poznatu kao Dau Džons indeks održivosti, rangira korporacija „S&P Global“*, koja je potvrdila lidersku poziciju kompanije Coca-Cola HBC na globalnom nivou.
Kompanija Coca-Cola HBC AG, u okviru koje posluje i Coca-Cola HBC Srbija, posvećena je održivom poslovanju, što uključuje borbu protiv klimatskih promena i zaštitu vodnih resursa. Zahvaljujući ovim naporima, rangirana je i kao lider na CDP listi (Carbon Disclosure Project, odnosno merenju učinka kompanije u oblasti klimatskih promena), dostigavši dvostruku A ocenu za klimu i vodu u 2024. godini.

Zoran Bogdanović, glavni izvršni direktor Coca-Cola HBC istakao je da kompanija kontinuirano razvija svoj poslovni model, kako bi uspešno i održivo ostvarila rast, sa jasnim strateškim pristupom održivosti koji biznis čini rezilijentnijim.
-Svake godine ostvarujemo dobar napredak ka našim ambicioznim i merljivim ciljevima u oblasti održivosti. U 2025. godini, inicijativa Science Based Targets (SBTi) odobrila je naš cilj NetZero do 2040. godine, koji sada po prvi put uključuje i Egipat. Svesni smo da su inicijative u oblasti održivosti sve važnije za naše kupce i potrošače. Kupci nam ukazuju na to da cene našu ekspertizu i naše uzajamne inicijative u oblasti održivosti koje doprinose rastu njihovog poslovanja, što zauzvrat jača i naš biznis. Hvala našim kolegama, kupcima, dobavljačima i partnerima što nam pomažu da nastavimo ovo putovanje i otvorimo vrata ka održivijoj budućnosti - poručio je Bogdanović.
Više o putu održivosti kompanije Coca-Cola HBC pročitajte OVDE.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Lučić: Telekom će imati manje troškove za sportske sadržaje,dolazak PPF važan za SRB
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.