Povrat u Zari: Kupila sam sestri jaknu, nije odgovarala, ali nisu hteli da je prime nazad zbog 1 stvari
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Dejan
Normalno, nigde nemozete vratiti bilo koji proizvod ako nema etiketu ,ili se vide tragovi koriscenja. Jedno pitanje za vas: da li bi ste vi kupili tu stvar bez etikete ili s tragovima koriscenja? Hocete i mleko da otvorite i vratite jer vam se ne svidja ukus(a nije pokvareno). Hocete i auto da vratite posle prvih 10 ili 20km? Bez obzira sto je i dalje stvarno nov,koriscen je i tacka. Ili postoji neki drugi razlog zasto ljudi vole da vrate kupljenu stvar tj proizvod? Recimo da izigraju sistem, osecaju se dobro kad prevare nekoga ili nesto drugo,trece itd.. Jednostavno glupo je sve sto radite tako,vracate ,menjate i maltretirate radnike u prodaji.. Razmislite sta kupujete i da li vam pre svega sve to treba, a onda kupite i smanjite muku i sebi i drugima.