Reimaginacija tradicije: Projekti IQOSxMATES i IQOS CuriousX stvaraju klasike za XXI vek

V. K.
V. K.    
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Od ritma bubnja do šavova na garderobi, muzika i moda vekovima idu ruku pod ruku, oblikujući kulturu i identitet generacija. Obe umetnosti oslanjaju se na izražavanje osećanja, stava i pripadnosti, ali i na sposobnost da prepoznaju duh vremena i organski evouliraju. U savremenom svetu brzih promena, sve češće se vraćamo tradiciji kao inspiraciji za nešto novo i relevantno. U muzici su to melodije koje prizivaju kulturno nasleđe ili dok su u modi to često motivi inspirisani folklorom.

Umetnici inspiraciju pronalaze svud, pa tako mnogi savremeni muzičari reinterpretiraju stare pesme, dodajući im moderne ritmove, urbane aranžmane ili inovativnu produkciju, dok dizajneri oživljavaju tradicionalne motive i simbole.

IQOS Fashion Week Foto: Vanja Karličić

Taj spoj prošlog i sadašnjeg ne predstavlja puku nostalgiju, već način da se kultura osveži i približi novim generacijama.

Sa time na umu, brend IQOS je doneo dva jedinstvena projekta.

Prvi je poseban muzički projekat IQOS Curious X koji redefiniše tradicionalni zvuk. Brend IQOS je u ovom projektu okupio umetnike različitih muzičkih stilova i spojio ih u tri jedinstvena para, koji su tri kultne tradicionalne pesme obradili u modernom stilu.

Legendarne pesme "Ajde Jano", "Da zna zora" i "Čaje šukarije" u potpuno novom aranžmanu publici su predstavili Džordži i Neda Nikolić, Iva Lorens i A.N.D.R. i Angellina i Mapo Keys.

IQOS Fashion Week Foto: Vanja Karličić

Posle nedelja glasanja na IQOS Curious X stranici punoletni korisnici brenda IQOS su za favorita izabrali modernu verziju pesme "Čaje šukarije" u izvedbi Angelline i Mapo Keys-a.

Ovaj projekat je u korak pratila i uzbudljiva saradnja brenda IQOS sa dizajnerskim duom MATES, koji čine Marko Ilijev i Saša Stević. Njihova zajednička kolekcija, predstavljena u okviru projekta IQOS Curious X.

IQOS Fashion Week Foto: Vanja Karličić

Dizajnerski dvojac MATES je koristio inovativne tehnike i materijale kako bi stvorio unikatne odevne predmete i modne dodatke.

Čisto bele majice, duksevi, cegeri i kape oslikani su prepoznatljivim nazivima pesama ali i motivima koji evociraju ne samo njihovu emociju već i jedinstvenu priču.

Tu je karirani kafanski stolnjak sa čašama i flašama bekrija koji zoru čekaju u kafani. Tu je razigrano kolo koje slavi život i poziva na veselje. Tu je i slobodna ptica koja na svome perju nosi tradicionalne motive iz bogatog kulturnog nasleđa.

Ova jedinstvena kolekcija predstavljena je na Beogradskoj nedelji mode gde su posetioci imali priliku da obiđu IQOS zonu, saznaju više o projektu Curious X i otkriju kako mogu da osvoje i personalizuju komade iz nove kolekcije IQOS x MATES.

IQOS Fashion Week Foto: Vanja Karličić

Kroz ova dva projekta brenda IQOS, veza između muzike i mode postala je posebno vidljiva. Osveštavanjem tradicije i njenim reimaginovanjem za današnje vreme, i muzičari i modni stvaraoci sagradili su most između prošlosti i budućnosti, čuvajući pritom ono što nas čini prepoznatljivima.

Fantastičan rezultat projekta IQOS x Mates će široj javnosti biti dostupna i u IQOS Buticima koji se nalaze u Beogradu i Nišu.

IQOS nije proizvod bez rizika, oslobađa nikotin koji izaziva zavisnost. Samo za punoletne.

(Telegraf Biznis/PR)

Video: Telekom preuzeo kanale SBB-a i Total TV

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Teme

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>