Kako je LASTA pala? Najveće saobraćajno preduzeće nekada bilo ponos Jugoslavije, sada ga spasava privatnik
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mrki
Lastu su uništili namešteni tenderi. Lasti nisu otpadali točkovi sa autobusa i njihova vozila nisu imala sudare sa smrtnim ishodom. U Lasti nisu vozili penzioneri. Ali,kao i sve društvene firme,uništena je zbog privatizacije,bila zdrava ili ne u poslovanju,trebala je da se unisti,zarad bratije ...
Brk
Iiiiiiii jaaaa ooooo što su dobri ti privatnici iz Streleeee!!!Kupili GSP i Lastu da pomognu! Pa di to ima! To su tako jedni fini ljudi,gospoda takoreći!