Uzeo pecivo i umalo se šlogirao: Kupac pronašao jezivu supstancu u pecivu poznate pekare, sumnja se na glodara

   
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Kada ste poslednji put kupili proizvod u pekari, a umesto da uživate u ukusu, naišli na neprijatno iznenađenje? Upravo to se dogodilo jednom korisniku Redita koji je u ponedeljak, 19. maja, objavio fotografiju proizvoda iz pekare u kojem je pronašao nepoznatu supstancu. Na osnovu fotografije teško je zaključiti o čemu je reč, ali je izazvala gađenje među korisnicima ove društvene mreže. Uz objavu, korisnik je naveo da je slučaj prijavio inspekciji.

Iako je originalni post u međuvremenu obrisan, komentari su ostali vidljivi, a korisnici nisu štedeli reči: "Bojim se da je to nešto što je ostavio neki glodar", "Kakva inspekcija, druže, ja bih podneo privatnu tužbu", bili su samo neki od komentara.

Kontaktirali smo Pan-Pek

Nakon objave, kontaktirali smo Pan-Pek i zatražili komentar. Pitali smo da li su upoznati sa prijavom, o kom proizvodu je reč, da li je inspekcija najavljena ili je već u toku, kao i koje interne kontrole i procedure primenjuju kako bi osigurali zdravstvenu ispravnost hrane.

Interna provera

Iz Pan-Peka su odgovorili sledeće (odgovor prenosimo u celosti):

"Reklamacije ovakve prirode zaista su retke i neprijatno su nas iznenadile, ali smo zbog ozbiljnosti prijave odmah započeli internu proveru. Istog dana kada nam se kupac obratio, poslovnicu je obišla nadležna koleginica koja nije uočila nepravilnosti u čistoći prostora i opreme.

Takođe, pokrenuli smo dodatne interne kontrole i planiramo dodatnu edukaciju zaposlenih. U ovom trenutku nismo primili zvaničnu prijavu niti obaveštenje inspekcije. Sa kupcem smo u direktnom kontaktu i već smo se izvinili zbog neprijatnosti.

Pan-Pek, kao proizvođač i maloprodajni lanac, primenjuje najviše standarde u oblasti bezbednosti i kvaliteta hrane. Ceo naš proizvodni sistem usklađen je sa IFS standardima, a u poslovnicama su implementirani HACCP sistemi, uz redovne interne kontrole i provere od strane Odseka za osiguranje kvaliteta. Proizvodi se redovno šalju na analizu u ovlašćene laboratorije, sprovode se mikrobiološka testiranja površina, kao i redovne DDD mere od strane eksternih stručnih službi".

Bezbednost kao prioritet

- Zdravstvena ispravnost i bezbednost naših proizvoda su nam prioritet, kao i poverenje naših kupaca kojem svakodnevno posvećujemo maksimalnu pažnju. Iskreno nam je žao što je do ove situacije došlo i preduzimamo sve preventivne i kontrolne mere kako bismo osigurali da se ovakve situacije više ne ponove. Podržavamo transparentnu, otvorenu i dvosmernu komunikaciju, te sve naše kupce pozivamo da nam se i dalje javljaju sa komentarima, predlozima i sugestijama na mejl korisničke podrške info@panpek.hr - naveli su iz Pan-Peka.

Šta kaže zakon?

U Hrvatskoj je bezbednost hrane regulisana Zakonom o hrani (NN 81/13, 14/14, 115/18), koji u članu 5. propisuje obavezu subjekata u poslovanju hranom da obezbede zdravstveno ispravnu hranu, u skladu sa propisima o higijeni i dobrim higijenskim praksama. Kazne za pravna lica koja plasiraju na tržište hranu koja nije u skladu sa propisima kreću se od 10.000 do 100.000 evra, dok se za odgovorna lica u firmama kreću od 5.000 do 20.000 evra, u zavisnosti od težine prekršaja.

(Telegraf Biznis/Dnevno)

Video: Odlična vest za mlade: Svi koji žele kredit za stan imaće još jednu olakšicu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>