Nisu u pravu nadlezni u ovom javnom preduzecu! Treba novi sistsm uvesti, jasan i transparenzan, potrosnja puta cena u kraj i da oni ocitavaju brojila jer su zato placeni i da se placaju racuni na blagajnama EPS-a, sve kai nekad a za RTS DA SE UKINE PRETPLATA TOTALNO!
Зашто се не даје попуст од 5 ⁰/⁰ уредним платишама струје који не плаћају таксу за ЈМС која и не подлеже попусти.
Превара за попуст и противправно богаћење на рачун потрошача.
Рачун није транспарентан у делу пренетиг дуга, јер се не види коме потрошач дугује и заша.
Да ли дугује ЈМС за таксу, или ЕПС-У за испоручену електричну енергију.
Uvek sam imao racun za struju pretplacen sad se neko setio da to sto je pretplaceno obrne u dug pa ispalo da sam jos i duzan i neplacam racun koliko treba,naravno isao sam da reklamiram i posle tri dana odlazenja stigao na red a slizbenica kaze mora da je neka greska normalno mislili su ako prodje prodje ako ne onda je greska samo toliko a o ostalom da nepricam
Kakav ugled ima EPS??? Pljackaju celu proslu godinu, racuni otisli u nebesa posto stalno racunaju skupu struju a sad hoce na 3 meseca da svi odemo u crvenu zonu!!!
Ako bre.Smetaju vam studenti sto hoce da isprave krivu Drinu.Nije vam ni jasno sta su hteli.Ali gotovo, polako se sve vraca u normalu a uz to idu i kazne.Sto bi rekla moja vaba ,,sad ce vidis de si sve supalj kad te dovate sa svih strana"
EPS mi je poslao račun, posle uvodjenja daljinskog očitavanja, sa nula kw noćne struje i iznosom od 14.000 din. Posle moje reklamacije, odgovorili su mi da je sve u redu?
Da se svi uhapse, ne bi bilo greške ni kod jednog.
Nije u pitanju ko je napravio ovakav racun za struju, vec kako se racuna potrosnja energije! Racun bi trebalo da bude jednostavan kao I svaki drugi potrosacki pri kupovini robe!
Ali to nije slucaj sa EPS-ovim racunom!
Umesto da bude jasan kao dobar Dan I da na njemu pise na primer potroseno je 500 KWh puta Cena 1KWh I to bi trebalo da je to, svakome jasno mi na racunu imamo cenu 1KWh, a na nju
dodato mali million drugih troskova, tako da je realna ukupna cena mnogo veca nego sto je prikazano!
A svi dobro znamo zasto je tako napravljen racun!
I samo da dodam da gradjani u Srbiji placaju mnogo skuplje struju nego sto bi trebalo, upravo zbog te mase nakalemljenih stavki na koje se jos dodaje porez!
Isto slucaj je sa benzinom, koji je duplo skuplji nego sto je u drugom zemljama!
A zasto je to tako I ko je odgovoran za to, mislim da je svakome iole pametnom coveku potpuno jasno!
O kakvim stručnim kadrovima, profesionalnosti i kvalitetu govore ovi iz EPS-a? Direktor u ED Niš, za sektor "stanovništvo" je čovek bez znanja, opšteg i stručnog, bez obraxovsnja D.A (inicijali, nije u redu da mu pišem ime), Grčić EPS-a ... račeni sa tri tarife (где то има у Европи)? Пуне канcелсрије, šalter sale ... a nena čitača! Ovi iz EPS-a misle da je nsrod mnogo, mnogo glup.
Racuni nebi bili problem kad bi stizali. Nama vec godinama ne dolaze racuni. Svaki mesec je borba za racune. Proverite surcinsku postu ili surcinski EPS
Kažete da su računi ispravni... Ne, nisu. Toliko sam pametna i pismena u svojih 68 godina da mogu da primetim nebulozu. O2.maja mi je očitano preko 200 kilovata više struje nego što sam pitrošila. Hoćete da kažete da manipulišem i skupljam političke poene. Ne, naravno da sam prinudjena sa svojom penzijom od 40.000,00 mesečno da gledam gde mi svaki dinar odlazi. I opet, ja, kao potrošač koji redovno izmiruje svoje obaveze nisam u pravu kada iznosim isključivo pravo činjenično stanje. Lepo, lepo...
Svako ko ima malo zdravog razuma nije u stanju da shvati ovako bezobraznu i beskrupuloznu izjavu EPS-a. Njihovi računi su primer neprofesionalnog i bahatog odnosa prema korisnicima. Gde su bili pisci ovog pamfleta pre nekoliko meseci da vide stotine Novosađana koji su dane i noći proveli pred zgradom EPSa zbog naduvanih računa? Sada hiljade ljudi širom Srbije ima problema zbog neočitane struje. Sram vas bilo.
Sistem se unapređuje tako što svaki sledeći korak ispravlja stare greške i propuste i poboljšava celokupno funkcionisanje ovi su krenuli u suprotnom pravcu prvo su ukinuli šaltere za naplatu sad očitavaju na tri meseca šta je sledeće dok ne razvale EPS u potpunosti a da prvi korak je bio prebacivanje iz društvene firme u A.D. i kome do sad nije jasno gde će taj put da se završi recimo komadanjem finansijskim upropaštavanjem i kupovinom preko "kineskih" firmi bratije za kikiriki taj stvarno ne vidi dalje od nosa nije mi samo jasno što zaposleni u epsu ćute za sindikate me ne čudi ali radnici ćute dok im razvaljuje firmu tako su i RTB Bor razvalili i prodali Kinezima za kikiriki pardon dve šake pirinča nek vam je to nauk i upozorenje šta vas čeka dok ćutite i čuvajte svoja radna mesta probudite se pre nego na njih dodju neki drugi radnici kao u RTBu što je došlo 10.000 kineza
Па у томе је и проблем рачуни су рађени у складу са прописима Србије а прописе је правила српска напредна странка и ето толико о транспарентности рачуна.
Pričate o očitavanju na 3 meseca što je čista krađa naroda. Primer Maj 310 kw zelena zona, Jun 315 kw zelena zona, Jul 510 kw plava zona. Kada se uzme prosek sva tri meseca ulaze u plavu zonu gde je cena obračuna veća.
Persa
Nisu u pravu nadlezni u ovom javnom preduzecu! Treba novi sistsm uvesti, jasan i transparenzan, potrosnja puta cena u kraj i da oni ocitavaju brojila jer su zato placeni i da se placaju racuni na blagajnama EPS-a, sve kai nekad a za RTS DA SE UKINE PRETPLATA TOTALNO!
Podelite komentar
Goran
Muke mucim sa racunima na Mirijevu sa stanom. Nedostavljaju racune, racuni nejasni.. Dok u stanu na Cukarickoj padini nikad problem.
Podelite komentar
Потрошач
Зашто се не даје попуст од 5 ⁰/⁰ уредним платишама струје који не плаћају таксу за ЈМС која и не подлеже попусти. Превара за попуст и противправно богаћење на рачун потрошача.
Podelite komentar
Пензионер
Рачун није транспарентан у делу пренетиг дуга, јер се не види коме потрошач дугује и заша. Да ли дугује ЈМС за таксу, или ЕПС-У за испоручену електричну енергију.
Podelite komentar
Petar
Uvek sam imao racun za struju pretplacen sad se neko setio da to sto je pretplaceno obrne u dug pa ispalo da sam jos i duzan i neplacam racun koliko treba,naravno isao sam da reklamiram i posle tri dana odlazenja stigao na red a slizbenica kaze mora da je neka greska normalno mislili su ako prodje prodje ako ne onda je greska samo toliko a o ostalom da nepricam
Podelite komentar
Eps pljackasi
Kakav ugled ima EPS??? Pljackaju celu proslu godinu, racuni otisli u nebesa posto stalno racunaju skupu struju a sad hoce na 3 meseca da svi odemo u crvenu zonu!!!
Podelite komentar
Jasmina
Ako bre.Smetaju vam studenti sto hoce da isprave krivu Drinu.Nije vam ni jasno sta su hteli.Ali gotovo, polako se sve vraca u normalu a uz to idu i kazne.Sto bi rekla moja vaba ,,sad ce vidis de si sve supalj kad te dovate sa svih strana"
Podelite komentar
Megi
EPS mi je poslao račun, posle uvodjenja daljinskog očitavanja, sa nula kw noćne struje i iznosom od 14.000 din. Posle moje reklamacije, odgovorili su mi da je sve u redu? Da se svi uhapse, ne bi bilo greške ni kod jednog.
Podelite komentar
Luka
@Megi
Ocitavanje brojila, kontrola mernog mesta i kontrola ispravnosti brojila je u nadleznosti Elektrodistribucije a ne EPSa
Podelite komentar
Bs kv
@Megi
Naravno da ne može da bude 0 kW noćne struje. Frižideri, zamrzivači i ruteri rade i noću i koliko toliko troše . Znači pljačka.
Podelite komentar
Bane
Nije u pitanju ko je napravio ovakav racun za struju, vec kako se racuna potrosnja energije! Racun bi trebalo da bude jednostavan kao I svaki drugi potrosacki pri kupovini robe! Ali to nije slucaj sa EPS-ovim racunom! Umesto da bude jasan kao dobar Dan I da na njemu pise na primer potroseno je 500 KWh puta Cena 1KWh I to bi trebalo da je to, svakome jasno mi na racunu imamo cenu 1KWh, a na nju dodato mali million drugih troskova, tako da je realna ukupna cena mnogo veca nego sto je prikazano! A svi dobro znamo zasto je tako napravljen racun! I samo da dodam da gradjani u Srbiji placaju mnogo skuplje struju nego sto bi trebalo, upravo zbog te mase nakalemljenih stavki na koje se jos dodaje porez! Isto slucaj je sa benzinom, koji je duplo skuplji nego sto je u drugom zemljama! A zasto je to tako I ko je odgovoran za to, mislim da je svakome iole pametnom coveku potpuno jasno!
Podelite komentar
Rodoljub
O kakvim stručnim kadrovima, profesionalnosti i kvalitetu govore ovi iz EPS-a? Direktor u ED Niš, za sektor "stanovništvo" je čovek bez znanja, opšteg i stručnog, bez obraxovsnja D.A (inicijali, nije u redu da mu pišem ime), Grčić EPS-a ... račeni sa tri tarife (где то има у Европи)? Пуне канcелсрије, šalter sale ... a nena čitača! Ovi iz EPS-a misle da je nsrod mnogo, mnogo glup.
Podelite komentar
Krsmanovic Mirjana
Racuni nebi bili problem kad bi stizali. Nama vec godinama ne dolaze racuni. Svaki mesec je borba za racune. Proverite surcinsku postu ili surcinski EPS
Podelite komentar
Betti
Sve jé jasno kád racun stize na vreme, danas jé 27 nas grad jós nije dobio racune,ZASTO??(?
Podelite komentar
Georgina Mandić
Kažete da su računi ispravni... Ne, nisu. Toliko sam pametna i pismena u svojih 68 godina da mogu da primetim nebulozu. O2.maja mi je očitano preko 200 kilovata više struje nego što sam pitrošila. Hoćete da kažete da manipulišem i skupljam političke poene. Ne, naravno da sam prinudjena sa svojom penzijom od 40.000,00 mesečno da gledam gde mi svaki dinar odlazi. I opet, ja, kao potrošač koji redovno izmiruje svoje obaveze nisam u pravu kada iznosim isključivo pravo činjenično stanje. Lepo, lepo...
Podelite komentar
Srbija
Svako ko ima malo zdravog razuma nije u stanju da shvati ovako bezobraznu i beskrupuloznu izjavu EPS-a. Njihovi računi su primer neprofesionalnog i bahatog odnosa prema korisnicima. Gde su bili pisci ovog pamfleta pre nekoliko meseci da vide stotine Novosađana koji su dane i noći proveli pred zgradom EPSa zbog naduvanih računa? Sada hiljade ljudi širom Srbije ima problema zbog neočitane struje. Sram vas bilo.
Podelite komentar
Krang
Sistem se unapređuje tako što svaki sledeći korak ispravlja stare greške i propuste i poboljšava celokupno funkcionisanje ovi su krenuli u suprotnom pravcu prvo su ukinuli šaltere za naplatu sad očitavaju na tri meseca šta je sledeće dok ne razvale EPS u potpunosti a da prvi korak je bio prebacivanje iz društvene firme u A.D. i kome do sad nije jasno gde će taj put da se završi recimo komadanjem finansijskim upropaštavanjem i kupovinom preko "kineskih" firmi bratije za kikiriki taj stvarno ne vidi dalje od nosa nije mi samo jasno što zaposleni u epsu ćute za sindikate me ne čudi ali radnici ćute dok im razvaljuje firmu tako su i RTB Bor razvalili i prodali Kinezima za kikiriki pardon dve šake pirinča nek vam je to nauk i upozorenje šta vas čeka dok ćutite i čuvajte svoja radna mesta probudite se pre nego na njih dodju neki drugi radnici kao u RTBu što je došlo 10.000 kineza
Podelite komentar
Uustavamse
Dovoljno je samo to sto kroz racun za struju naplacujete tv pretplatu. Ja tv nemam 10 godina, a placam jbn tv pretplatu, pametnom dosta.
Podelite komentar
Бујмирац
Па у томе је и проблем рачуни су рађени у складу са прописима Србије а прописе је правила српска напредна странка и ето толико о транспарентности рачуна.
Podelite komentar
Milisav
@Бујмирац
Pričate o očitavanju na 3 meseca što je čista krađa naroda. Primer Maj 310 kw zelena zona, Jun 315 kw zelena zona, Jul 510 kw plava zona. Kada se uzme prosek sva tri meseca ulaze u plavu zonu gde je cena obračuna veća.
Podelite komentar