
Stravično iskustvo s firmom koju svi koriste, posluje i u Srbiji: Mnogi tvrde da im zagorčava život
Onlajn kupovina trebalo bi da bude jednostavna – klikneš, platiš, sačekaš. Ali u Hrvatskoj, to često liči na pravu avanturu, jer nikada ne znaš kako će sve da se završi. Otkako su internet prodavnice doživele ekspanziju, posebna muka postale su dostavne službe, koje deluju kao da im je sve važnije od same dostave.
Među njima se izdvaja DPD– međunarodna kurirska služba koja posluje širom Evrope, uključujući i Hrvatsku i Srbiju. I dok je u Srbiji takođe bilo pritužbi, korisnici iz Hrvatske su posebno glasni – i žestoki – u kritikama.
Od paketomata koji ne rade, do kurira koji "pokušaju da dostave" bez da uopšte priđu adresi, podrške koja ne postoji ili šalje automatske poruke bez rešenja – frustracija kupaca je ogromna...
Paketomat duhova i misteriozna isporuka
- Ta dostavna služba je najgora. Preusmerim paket na paketomat – ne radi ništa. Dva dana sam se mučila, jedva uspela. Sledeći paket piše ‘neuspešna dostava’, a svi smo bili kod kuće. Promenim datum, piše da stiže od 10 do 11h. Pogledam aplikaciju – piše da je isporučen, a nije ništa stiglo. Neverovatno - piše korisnica.
Božićna epizoda: „Kralj ga je našao!”
Jedan korisnik podelio je do detalja priču koja se pretvorila u božićnu komediju:
- Supruga je naručila haljinicu za kumče s H&M-a. Paket nestao. Zovemo – kažu u drugom gradu. Odem do skladišta, pitam za paket – čovek se smeje i kaže: ‘Idi unutra pa ćeš videti.’ Unutra gomila paketa, dva metra visoka, deset metara duga. Pitam za svoj, čovek me gleda i kaže: ‘Juče sam ga imao u rukama.’ Pogleda – i nađe ga. Počinje da viče kao u Ratovima zvezda: ‘EVO GAAAA!’ Svi aplaudiraju, viču: ‘KRALJ GA JE NAŠAO!’ Daje mi paket i kaže: ‘Piši dobru recenziju.’ A imaju ocenu 1,9/5.“
Filozof s pivom
Drugi korisnik nije imao tu sreću: „Dođem po paket, radnik kaže da ga nema. Njegov kolega dolazi, pivo u ruci – u 11 ujutru! Kažem mu da se odmori, ovaj drugi će. Tražimo – ništa. Na kraju predložim da zajedno pogledamo skladište. Ja ga nađem za 30 sekundi. Filozof me ponudi pivom i cigaretom. Dajem im 2/5 – bez piva bi bilo 1.“
Kurir u „gužvi“ – motao cigaretu
Jedan korisnik svedočio je kuriru DPD-a koji je parkirao kombi, motao cigaretu i pričao na spikerfon. Zove ga klijent koji kaže da je kod kuće, udaljen 200 metara. Kurir kaže da je „u gužvi“ i da je već bio. Nakon toga – ostaje da sedi još 30 minuta.
Ima i onih koji hvale DPD
- Kod mene sve stiže na vreme, jave tačno kad dolaze, kurir me pozove. Ali Hrvatska pošta... - piše korisnik.
Još jedan dodaje:
- U firmi nam je DPD najpouzdaniji. Imali su problem za Crni petak, ali sve se brzo vratilo u normalu. Za razliku od Hrvatske pošte, Overeasa i In Time-a – kad njih vidimo, hvatamo se za glavu.
Kad dođe pogrešnom čoveku
Neki su imali lošu sreću: „DPD mi dostavio paket na pogrešnu adresu – ulica sa sličnim imenom. Srećom, čovek s te adrese mi se javio preko WhatsAppa jer je video broj na paketu.“
Drugi paket nikad nije stigao: „Bio sam ceo dan kod kuće, ali piše ‘pokušana dostava’. Niko nije zvao. Paket zapeo u skladištu. Kontakt nemoguć – samo automatske poruke.“
Paketa nema, aplikacija ne radi, a pada kiša
. Naručila sam proteine pouzećem. Dva puta ih nije bilo. Kontaktiram ih, preusmerim na paketomat – aplikacija ne radi, ne mogu da platim, nema paketa. Stojim 45 minuta na kiši i pokušavam da rešim nešto. Na kraju sam pisala i DPD-u i ShopBuilderu da više neću poručivati ako koriste njih. Ne želim više stres.
(Telegraf Biznis/Dnevno)
Video: Evo koje su cene na jagnjadi i kako da izaberete najkvalitetnije prače mesa na Jagnjijadi
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.