Vlasnik dalmatinskog restorana neviđeno napao gošću: Pazite šta mu se sada desilo s poslom

   
Čitanje: oko 2 min.
  • 1

Na društvenim mrežama poslednjih dana širi se šokantan odgovor vlasnika jednog restorana u Dalmaciji na negativnu recenziju ostavljenu na Guglu. Umesto da mirno odgovori na kritiku u vezi s kvalitetom hrane i usluge, vlasnik je izvređao gošću i uputio aluzije na fizičko nasilje.

Gošća je u recenziji navela da su pohovani škampi i pržene lignje bili „masni, tvrdi i bezukusni“, dok je jedino pomfrit bio zadovoljavajući. Dodala je i da je osoblje bilo neljubazno, posebno konobarica.

Odgovor vlasnika restorana bio je sve osim profesionalan. U nizu uvreda i psovki, između ostalog joj je poručio:

- Slušaj, bezobrazna kravetino, razlog bezukusnosti jela, kako kažeš, verovatno je ono što si imala u ustima pre obroka. Reći za konobaricu da je „glupo gledala“ i da je zbog toga glupa, sve govori o tebi i tvojoj kulturi kao gošće. Žao mi je što nisam bio tamo da vam poslužim nešto tvrdo i masno. I da, potpuno ste u pravu - nemojte nikada više doći ovde - napisao je vlasnik.

Dodao je i da se radilo o gostima sa broda, pa najavio da će pokušati da sazna o kom se brodu radi - kako bi ih, kako je naveo, „potražio na njihovoj teritoriji“.

Prepiska je ubrzo osvanula na društvenim mrežama, gde su korisnici osudili ponašanje vlasnika. I oni koji smatraju da je recenzija bila preterana, saglasni su da nema opravdanja za uvrede i pretnje gostima.

U međuvremenu se oglasio i jedan od konobara iz restorana, koji je stao u odbranu svog šefa.

- Kao konobar u tom restoranu već tri godine, pozivam vas sve da dođete - samo mi recite da ste sa Redita i pivo imate na moj račun - poručio je on.

Dodao je da je vlasnik radio u inostranstvu više od 15 godina, proputovao svet i naslušao se raznih (kako kaže, i „kreteniskih“) komentara, te da vodi restoran po principu: „Gost nije uvek u pravu. Zadržavam pravo da odbijem da poslužim bilo koga – bez obzira ko ste i šta ste. Ako ste normalni i pristojni - uživajte koliko god hoćete.“

- Ne brinite, posao zbog odgovora na recenzije nije opao – naprotiv, još se i poboljšao. Svi su jaki iza tastature. Jednom nam je pivara greškom poslala bačvu ishlapelog piva. Mi to nismo znali, jer izgleda normalno, a ne pijemo na poslu da bismo probali. Čovek je popio pivo do kraja, platio i otišao, a onda ostavio recenziju da je bilo loše. Pa, majmune glupi, trebao si samo da kažeš - dobio bi novo, i to na račun kuće - napisao je konobar.

Na kraju dodaje da se osoblje u Dalmaciji i na ostrvima svakodnevno suočava sa bezobrazlukom i ponižavanjem - i od domaćih i od stranaca podjednako.

(Telegraf Biznis/Dnevno)

Video: Ekipa Telegrafa obišla je jednu od glavnih pijaca u Atini

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Перагеније

    31. jul 2025 | 13:38

    "svakodnevno suočava sa bezobrazlukom i ponižavanjem" ШТА је ту ново? Сви их третирају као ДОМОРОЦЕ - поразговарајте мало са Италијанима и Аустријанцима. А онда су Срби криви за све - ваљда што смо отерали и једне, и друге...

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>