
VAŽNO! Oglasila se Elektrodistribucija Srbije: U pitanju je očitavanje stanja brojila
Srbiji je do sada više od 400.000 građana instaliralo mobilnu aplikaciju Elektrodistribucije Srbije (EDS) za prijavu očitanih stanja brojila, a oko 250.000 je već koristu za dostavu stanja, izjavila je danas direktorka direkcije EDS-a za podršku tržištu Ana Pavlović.
Ona je Tanjugu kazala da ostale načine za dostavu stanja očitanih brojila za utrošenu električnu energiju koristi preko 50.000 građana u Srbiji.
Pavlović je podsetila da je početkom godine EDS uvela novu digitalnu uslugu za prijavu očitanih stanja brojila u mobilnoj aplikaciji ED Srbije i na kompanijskom sajtu www.elektrodistribucija.rs kako bi korisnicima omogućila da sami dostave stanje mesečne potrošnje električne energije.
- Putem mobilne aplikacije ED Srbije možete brzo, jednostavno i lako da prijavite svoje stanje na brojilima tako što ćete ukucati šifru vašeg mernog mesta, fotografisati vaše brojilo ili ih uvesti iz galerije i jednostavnim klikom na prijavi stanje, ta stanja stižu EDS-u odakle ih mi nakon verifikacije i obrade šaljemo na izradu računa - objasnila je Pavlović.
Ona je naglasila da ta procedura nije kompolikovana, pogotovo ne za mlađe sugrađane.
Prema rečima Pavlovićeve EDS je vodio računa i o građanima koji ne ne koriste mobilne aplikacije i ne vole baš IT tehnologije i njima je omogućeno da samoočitavanje brojila mogu da prijave u poslovnicama EDS putem šaltera, mejlova za prijavu i preko besplatne telefonske kontakt linije 0800 360 300.
Korisnici koji imaju pametna brojila, kako ističe sagovornica Tanjuga, ne treba da sami vrše očitavanja i da prijavljuju stanja, jer se to sve vrši daljinskim putem.
Pavlović je dodala i da su brojne prednosti za građane ako se opredele za samoočitavanje brojila, a među njima je i ta što prijavom za samočitače građani ulaze u jednu aktivnu ulogu i mogu da prate svoju potrošnju struje i prilagođavaju je sopstvenim navikama.
- Građani će dobiti i račun za električnu energiju ranije nego što bi dobili da zaposleni u EDS izlaze na teren, pogotovo što mogu da je prate i putem portala Uvidu račun, a takođe, izbećiće i eventualnu situaciju da kada radnici dođu da očita brojilo oni nisu kod kuće i da ne dobiju račun sa potrošnjom nula, odnosno da budu neočitani - rekla je direktorka direkcije EDS-a za podršku tržištu
Potrošači, da bi koristili ovu uslugu EDS trebalo bi da instaliraju aplikaciju ED Srbije sa Gugl plej prodavnice https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eds.edsrbije ili da u internet pretraživaču otvore stranicu https://elektrodistribucija.rs/prijava_ocitanih_stanja_online.
Video-uputstvo je dostupno na Jutjub nalogu Elektrodistribucije Srbije https://youtu.be/mLSvhI1pDSw?si=hceetAlDQF5Nfps_
Za ispravnu prijavu potrebno je popuniti obeležena polja i dodati fotografije brojila na kojima se vidi stanje niže i više tarife, odnosno ukupno stanje za jednotarifna brojila.
Šifra mernog mesta ili ED broj mogu se pronaći u gornjem levom uglu na prednjoj strani računa za električnu energiju, a broj brojila na zadnjoj strani u tabeli sa očitanim stanjima.
Prijave očitanih stanja brojila mogu da se pošalju od 1. do 6. u mesecu, kako bi se ispoštovali rokovi za obradu i slanje podataka snabdevaču radi izrade računa.
(Telegraf.rs/Tanjug)
Video: Ekipa Telegrafa obišla je jednu od glavnih pijaca u Atini
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Zaza
Kako vas bre nije sramota ,tolike pare uzimate ,a ja cu da čitam i šaljem kao luda nasta
Podelite komentar
petarle
ED za očitavanje brojila ima radnike,koje plaća,a hoće da gradjani besplatno rade njihov posao
Podelite komentar