Biznis.rs: Kraj „praznom hodu“ u prodaji - nova baza sa 972.000 B2B kontakata od CompanyWall-a
U poslovnom svetu Srbije, tačnost podataka više nije opcija, već jedan od najvažnijih faktora opstanka. Kako piše portal Biznis.rs, regionalna bonitetna kuća CompanyWall Business, dokazani lider u oblasti poslovnih informacija i bonitetne analitike, predstavio je rešenje koje ima potencijal da trajno transformiše funkcionisanje B2B prodaje.
Biznis.rs navodi da novi alat CompanyWall Business-a, Marketing baza podataka, obuhvata više od impresivnih 972.000 aktivnih preduzeća u zemlji. Baza je dizajnirana da omogući kompanijama da svoje prodajne i marketinške kampanje grade isključivo na validnim, proverenim i pravno usklađenim informacijama.
Pouzdanost iskovana u tri decenije dominacije
CompanyWall Business u ovaj alat uložio je gotovo tri decenije iskustva u razvoju sistema za finansijsku analitiku i praćenje boniteta. Time se rešava najveći problem B2B sveta, a to su zastareli podaci, jer se baza nove generacije neprestano ažurira i to iz zvaničnih izvora. Rezultat je najveći registar čistih kontakata, sa 605.000 verifikovanih e-mail adresa i 615.000 brojeva telefona. Osnovna prednost je i potpuna usklađenost sa GDPR regulativom, što korisnicima obezbeđuje pravnu sigurnost i garantuje maksimalnu konverziju direktnih kampanja.
"Tržište ne prašta oklevanje. Naš cilj je bio da eliminišemo sav taj 'prazan hod' u prodaji, nudeći trenutni rezultat. Klijenti sada podatke direktno pretvaraju u prodaju i jačanje tržišnih odnosa. Ovo je najdirektniji i najsigurniji put do rasta koji smo do sada ponudili", poručuju iz CompanyWall Businessa.
Ciljajte samo rastuće i solventne firme
Snaga platforme leži u njenoj revolucionarnoj moći hirurške segmentacije. Korisnici marketing baze CompanyWall Business-a, mogu za svega nekoliko sekundi da formiraju idealni profil klijenta, primenjujući napredno poslovno profilisanje.
Za filtriranje kroz finansijsku solventnost, koriste se cifre iz najnovijih godišnjih izveštaja, pa ponudu usmeravate isključivo ka preduzećima sa stabilnim prihodima, dobiti i imovinom. Kroz filter rizika automatski se eliminišu preduzeća sa blokiranim računima, čime se smanjuje kreditni rizik i fokus prebacuje na platežno sposobne subjekte. Pored toga filtriranje u bazi moguće je i po delatnosti, pravnoj formi (DOO, AD, preduzetnik), ali i preciznoj geografskoj lokaciji.
Višenamenska primena baze čini je nezamenjivim strateškim alatom za pronalaženje novih klijenata, identifikaciju pouzdanih dobavljača, kao i za efikasno kreiranje elektronskih lista za direktnu poštu (EDM).
Dramatičan rast prodaje kroz precizno ciljanje
U praksi, efekti nove CompanyWall Marketing baze pokazali su se gotovo momentalno. Brojne kompanije iz različitih industrija beleže značajan rast prodaje i uštede upravo zahvaljujući preciznom targetiranju koje ova platforma omogućava.
Kako portal Biznis.rs piše, jedan od primera dolazi iz IT sektora, kompanija koja razvija računovodstveni softver do skoro je trošila značajna sredstva na nasumične kampanje i široko oglašavanje. Korišćenjem CompanyWall baze, za svega nekoliko minuta izdvojili su 1.200 računovodstvenih agencija sa pozitivnim bonitetom i verifikovanim kontaktima. Rezultat nije izostao: kampanja je zabeležila izuzetnu stopu odgovora od 26%, uz znatno manji trošak po konverziji.
Sličan uspeh postigao je i domaći proizvođač profesionalnih šampona, koji je pomoću baze filtrirao frizerske salone sa stabilnim prihodima u tri najveća grada Srbije. U kratkom roku formirana je lista od 420 salona, što je dovelo do potpisivanja čak 17 novih distributivnih ugovora. Ovaj ciljano postavljen pristup omogućio je bržu ekspanziju prodajne mreže i bolje iskorišćenje resursa.
Da precizno targetiranje nije rezervisano samo za veće firme, pokazuje i distributer HTZ opreme koji je kreirao listu od 5.800 malih preduzeća u okolini Beograda i Novog Sada, sa godišnjim prihodom iznad 50.000 evra. Umesto da nasumično zove hiljade brojeva, tim je kontaktirao proverene i solventne preduzetnike,a rezultat je bio trostruko veći učinak, jer je stopa zakazanih sastanaka skočila sa 5% na 18%.
Posebno zanimljiv je primer veleprodaje građevinskog alata, koja je fokus usmerila na preduzetnike registrovane za suvu gradnju i adaptacije u određenom regionu. Zahvaljujući bazi, prodajni tim je imao tačan spisak aktivnih i pouzdanih subjekata, pa su u okviru jedne direktne telefonske kampanje uspeli da ostvare prodaju „na licu mesta“. Prema internim rezultatima kompanije, prodaja je tokom kampanje porasla sa 18% na impresivnih 34%.
Ovi konkretni primeri potvrđuju da tačnost i aktuelnost podataka više nisu samo tehnički detalji, već najvažniji faktor uspeha u savremenoj B2B prodaji. Kada se precizni i ažurirani podaci povežu sa pametnom strategijom, rezultati postaju merljivi i trenutni, a upravo to je suština novog alata koji CompanyWall Business donosi na tržište.
Podaci su nova konkurentska prednost!
CompanyWall Business, još od 2013. godine prepoznat kao lider u poslovnim informacijama, danas postavlja standarde budućnosti B2B prodaje. Sa svojom jedinstvenom Marketing bazom koja ima mogućnost da analizira finansijske bilanse i iz njih prepozna najstabilnije i najperspektivnije klijente, ne samo da potvrđuje svoj status tehnološkog vizionara, već i oblikuje pravila igre na tržištu.
„Brzina i preciznost informacija više nisu prednost, već imperativ. Naša baza omogućava firmama da svaku priliku pretvore u rezultat i da rast bude merljiv, a ne nasumičan“, kažu iz CompanyWall Business-a.
Eliminisanjem „praznog hoda“ i pružanjem pristupa proverljivim podacima, Marketing baza omogućava precizno ciljanje klijenata, identifikaciju pouzdanih partnera i maksimalno iskorišćenje svake poslovne prilike. U svetu gde konkurencija ne spava, CompanyWall daje onima koji koriste bazu jasnu prednost: brže odluke, sigurniji rezultati i znatno veći potencijal za rast.
Budućnost B2B prodaje pripada onima koji kombinuju podatke i strategiju, znanje i akciju. CompanyWall Business je tu da taj put učini jednostavnim, preciznim i merljivo uspešnim, jer liderstvo u podacima znači liderstvo u rastu.
Detaljne informacije o modelima, implementaciji i analizi Marketing baze dostupne su na zvaničnoj stranici CompanyWall Business platforme.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Projekat "Prirodnim merama za ekološki Gradac"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.