U Beograd stižu KRTICE duge 130 metara, kopaće METRO: Prvi otvor na Čukaričkoj padini, ovo su SVI DETALJI

S. Ž.
S. Ž.    ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • NnNana

    22. novembar 2025 | 15:41

    Nikad, al' nikad se ne bih provozala tim metroom...Znate već zašto...Pa ništa ovde nije sigurno, pitanje je kako će ga izgraditi, ako ga ikad izgrade uopšte. Dakle, veliki bi bio rizik voziti se ispod zemlje u Beogradu, ako metro izgrade SNS ćaci...

  • Boža zemunac

    22. novembar 2025 | 12:10

    I za koliko godina će METRO biti gotov.

  • Слађана Точиловац Шаљић

    22. novembar 2025 | 12:10

    Одлично.