Raspisan tender za SANACIJU železničkih stanica u Novom Sadu, Subotici i Bačkoj Topoli

D. J.
D. J.    
Čitanje: oko 1 min.
  • 1

Infrastruktura železnice Srbije raspisala je javnu nabavku za sanaciju železničkih stanica u Novom Sadu, Bačkoj Topoli i Subotici.

Predmet izvođenja radova je sanacija i adaptacija staničnih zgrada Bačka Topola, Subotica i Novi Sad (krila A i D).

Potreba za sanacijom utvđena je na osnovu Elaborata o proceni stanja noseće konstrukcije tih krila, objavljeno je na Portalu javnih nabavki.

Rok za podnošenje ponuda je 22. decembar, nakon čega sledi otvaranje ponuda.

U javnom pozivu se navodi da je utvrđeno neophodno hitno preduzimanje mera sanacije radi otklanjanja uočenih nedostataka i obezbeđivanja stabilnosti i bezbednosti objekta.

Predmet nabavke na uređenju stajališta u Novom Sadu je parterno uređenje, pristupne saobraćajnice i parking prostor.

Kriterijum za izbor privrednog subjekta koji će obavljati radove je sposobnost za obavljanje profesionalne delatnosti, uključujući zahteve koji se odnose na upis u registar privrednih subjekata, sudski registar, profesionalni registar.

Procenjena vrednost javne nabavke nije navedena.

(Telegraf.rs/Tanjug)

Video: Otvaraju se vrata za nove privredne i obrazovne projekte sa Srbijom: Dačić iz Malija i Nigera

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Bor Boranin

    11. decembar 2025 | 09:14

    DEO SRBIJE JE I TIMOČKA KRAJINA? Sanacija železničkih stanica u Beogradu i Pančevu biće renovirane. U Boru postoji železnička stanica, najbolja u Srbiji, dok je funkcionisala. Sada ona je gora od grobalja, voz tu ne staje. Takođe putnički voz na liniji Bor-Niš provede oko pet sati, a razdaljina je oko 130 km. Ranije putnički voz je je išao od Niša do Beograra, preko Bora, i obrnuto. Sada putnički voz ide od Bora samo do Majdanpeka i obrnuto. Istočna Srbija i Timočka krajina su zaboravljena teritorija Srbije, loši putevi železničke pruge su u jadnom stanju. Vlasti Srbije zaboravili su da je RTB Bor ogromni kapital uložio u infrastrukturu i druga ulaganja u Srbiji, a iz rečenog se vidi stanje Timočke krajine. Videće ga, no kada?

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>