Fresh Corner završio 2025. godinu rekordnim rezultatima: Kafa i hot-dog dostigli nove vrhunce

A. V.
A. V.    
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Fresh Corner kompanije MOL završio je 2025. godinu sa najboljim rezultatima do sada, jer su dva kultna proizvoda brenda – kafa i hot-dog – ostvarili rekordnu prodaju širom regiona. Tokom 2025. godine, na servisnim stanicama MOL Grupe prodato je ukupno 66 miliona šoljica kafe što predstavlja najveći godišnji rezultat u istoriji brenda. Prodaja hot-dog-a takođe je dostigla novi maksimum, sa 45,5 miliona prodatih komada u regionu. Samo u Mađarskoj je Fresh Corner završio godinu sa 12,4 miliona šoljica kafe i 11,5 miliona hot-dogova, postavljajući nove apsolutne rekorde u obe kategorije.

Rast je značajan čak i u poređenju sa već izuzetnim rezultatima iz prethodne godine. U 2024. godini Fresh Corner je prodao 65 miliona šoljica kafe i 43 miliona hot-dogova u zemljama MOL Grupe, dok je tokom 2025. potrošnja nastavila da jača na svim tržištima.

Fresh Corner Foto: Promo/ MOL

Snažni lokalni rezultati i u Srbiji

Regionalni uspeh ogledao se i na nivou lokalnih tržišta. U Srbiji, tokom 2025. godine na MOL servisnim stanicama prodato je:

  • 5 milion šoljica kafe i
  • 600.000 hot-dogova.

Deset godina Fresh Corner-a: novi iskoraci u korisničkom iskustvu

- Jako smo ponosni što smo ostvarili rekordne rezultate upravo u godini kada je Fresh Corner obeležio svoju 10. godišnjicu. Ovi pokazatelji odražavaju poverenje naših kupaca i potvrđuju da strategija MOL-a, usmerena na potrošačke usluge, daje rezultate. Nastavljamo da gradimo Fresh Corner iskustvo u skladu sa potrebama putnika - izjavio je Péter Ratatics, izvršni potpredsednik MOL Grupe za potrošačke usluge.

Dodatni naglasci u rekordnoj godini

Rekordnu godinu dodatno su obeležile uspešne promotivne aktivnosti usmerene ka potrošačima. Posebno se istakla specijalna ponuda za korisnike MOL Move programa lojalnosti povodom 10. Fresh Corner rođendana, kada su mogli da osvoje 10 nagradnih kupona za Fresh Corner ptoizvode, što je rezultiralo rekordnom prodajom hot dog-a u Srbiji i jednom od najvećih na svim tržištima na kojima posluje MOL Grupa.

Fresh Corner, koji je 2025. godine obeležio 10 godina postojanja, ostaje jedan od vodećih regionalnih aktera u oblasti "on-the-go" gastronomije i strateški stub poslovanja MOL Grupe u segmentu potrošačkih usluga.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Otvaraju se vrata za nove privredne i obrazovne projekte sa Srbijom: Dačić iz Malija i Nigera

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>