• 0

Veliki uspeh startapa iz komšiluka: Pogodili posao od 40 miliona evra u Londonu

Regionalni mediji pišu da je vrednost sklopljenog posla nekoliko destina miliona evra

  • 0

Hrvatski startap DotMetrics postao je zvanični analitički sistem za merenje posećenosti britanskih internet stranica, a taj je posao dobio je na tenderu kompanije UK Online Measurement (UKOM) koju su osnovala najznačajnija udruženja britanskih izdavača i oglašivača.

Na tenderu, za taj posao DotMetrics je pobedio u partnerstvu sa Ipsosom, jednom od najvećih svetskih agencija za istraživanje tržišta, ostavivši iza sebe velike igrače na globalnom tržištu prikupljanja podataka, poput američkog comScorea, kažu iz tog startapa, dodajući da zvanično s poslom kreću početkom 2021. godine, kao i da su ugovor potpisali na idućih pet godina.

Hrvatski startap

Jan Jilek/Foto: Privatna arhiva

Iako iz tog startapa ne navode vrednost posla, nezvnično se saznaje da je reč o oko 300 miliona kuna ili 40 miliona evra za pet godina.

Do sada su, kako navode, podatke prikupljali u zemljama regiona, a ovo im je prvi izlazak na tržišta zapadne Evrope, pri čemu napominju da je Velika Britanija za hrvatske analitičare poseban izazov, jer je reč o najvećem evropskom i trećem svetskom tržištu u kontekstu online oglašavanja.

- Na britanskom tržištu internet je uverljivo najvažniji kanal oglašavanja i raspodela budžeta zavisi od kvalitetnih podataka, a Velika Britanija je i "liga prvaka" internet oglašavanja - ističe direktor DotMetricsa Jan Jilek, dodajući da je pobeda na tenderu za takav posao stvar prestiža i izvrsna referenca za dalje.

DotMetrics je izvorna hrvatska metodologija koju su razvili kompanija FistNet i Ipsos Adriom, a time se prikupljaju podaci o posećenosti internet stranica tako da beleži i čuva celokupan promet neke stranice, povezujući ga s demografskim podacima iz anketa i osnovnih istraživanja.

- Analitički sistem je po mnogo čemu jedinstven. DotMetrics je zapravo prvi pravi "big data" analitički sistem nastao u Hrvatskoj. Pratimo stvari koje su relevantne oglašivačima i nudimo različite vrste analize podataka, a i naša se metodologija pokazala kvalitetnijom i bržom od konkurencije - objašnjava suosnivač i direktor za tehnologiju u FistNetu Tomislav Fistrić.

DotMetrics će podatke isporučivati svakodnevno za prethodni dan i neće se kao do sada na njih čekati po mesec dana.

(Telegraf Biznis/Poslovni dnevnik)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke