Jutjub sija kao zlato, ali je Gugl oglašavanje u problemu
"Alphabet Inc", pod čijem okriljem je Gugl, naizlazi na trzavice, ali je zato Amazon nikad jači
Advertajzing Gugla počinje da pada, dok reklame na Jutjubu rastu kao nikad pre. Prodaja od njih je, u poslednja tri meseca 2019, kompaniji donela rast od 31 odsto, odnosno 4,7 milijardi dolara, saopštava "Alphabet Inc", pod čijim okriljem je Gugl.
Kompletna zarada "Alphabet Inc" korporacije uvećana je za 17 odsto, odnosno za 46 milijardi dolara, što je najsporiji rast u poslednje dve godine. Čelnici kažu da su zaradili 2,6 milijardi dolara cloud prihoda, u poslednjem kvartalu prošle godine, što je veoma malo imajući u vidu Amazon koji je u istom periodu dostigao cifru od 10 milijardi dolara.
Uprkos tome, i padu akcija za 4 procenta, "Alphabet Inc" core biznis ostaje jak. Više reklamiranja je prisutno na platformi Jutjub koja trenutno broji 2 miliona pretplaćenih korisnika, i koja je ovoj kompaniji, preko reklama, donela profit od 15 milijardi dolara u 2019. Ipak, kažu da je zarada očigledna i od samih jutjubera koji postavljaju snimke.
Sada je u planu detaljnije targetiranje, kada je reč o reklamiranju na Jutjubu, budući da čelnici "Alphabet Inc" kompanije ovaj rast vide kao dobru priliku za investiranje.
(Telegraf Biznis)
Video: Vučić: Potpisaćemo sa SAD značajan energetski ugovor sledeće srede
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.