Stiže novo doba: Sve više se ulaže u digitalno oglašavanje, rast skoro 30 odsto
Ulaganje u digitalno oglašavanje ostvarilo rast od 27,09 odsto, u odnosu na 2018. godinu.
Juče su u okviru online sastanka prezentovani ovogodišnji rezultati, a sve je bilo ispraćeno i panel diskusijom u okviru koje su predstavnici agencija, članica "IAB Serbia", prokomentarisali najznačajnije elemente izveštaja AdEx Benchmark.
U 2019. godini potrošeno je 47,05 milona evra, a predstavljajući ključne segmente, AdEx istraživanje otkriva nam i ukupnu potrošnju:
Display (€31,75 miliona, rast 22,8 %)
Paid Search (€6,7 miliona, rast 26,4 %)
Classifieds and Directories (€6,2 miliona, rast 71,2 %)
Ovogodišnji rast, najveći je zabeležen u prethodnih devet godina, koliko se ovo istraživanje sprovodi.
Mobilno oglašavanje beleži najveći rast u protekloj godini - 60 odsto u odnosu na prethodno istraživanje, a prati ga video oglašavanje sa porastom od 45,67 procenata.
Kada govorimo o "Social Media" marketingu, vrednost iznosi 11.79 miliona evra, od čega je čak 10.17 miliona uloženo u oglašavanje na Fejsbuku i Instagramu.
Iza njih se nalazi LinkedIn koji u prethodnoj godini zauzima značajniju poziciju na našem tržištu, a samim tim i beleži se rast ulaganja u oglašavanje. U izveštaj su ušli i podaci o oglašavanju na Vajberu, Tviteru i Snepčetu.
Jedini pad odnosi se na vrednost "Local Display" tržišta, i on iznosi 4 odsto u odnosu na prethodno istraživanje.
Činjenica je da industrija digitalnog oglašavanja poseduje sve predizpozicije da se i dalje širi i postaje sve korišćeniji metod za širu privredu.
Interactive Advertising Bureau – IAB Serbia je udruženje osnovano 2009. godine, sa ciljem da aktivno podržava rast i razvoj tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji.
Video: Кako Četvrta industrijska revolucija menja tržište rada: Neka zanimanja nestaju, ali nastaju nova
(Telegraf Biznis)
Video: Koliko je bojkot velikih trgovinskih lanaca bio uspešan?!
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
angelina
Digitalni marketing je vec neko vreme veoma popularno zanimanje, a posle ove situacije sve vise firmi prelazi na digitalno poslovanje. Imam prijatelja koji se time bavi u firmi TeshaDesign pa znam iz prve ruke.
Podelite komentar