Top 3 prozvoda za 2022. godinu: Ko pokreće biznis, trebalo bi da zna ove trendove
Prodaja, logistika i medicina su oblasti u kojima je napravljen veliki iskorak, a i u narednom periodu se očekuje da će one iznedriti i nove digitalne proizvode, kaže sagovornica Telegraf Biznisa Katarina Urošević.
Prema njenim rečima, velika je potreba za inovacijama u oblasti veštačke inteligencije.
- Vidimo da je COVID čak i u tradicionalnim sektorima ubrzao potrebu kompanija da se digitalizuju. Recimo u prodaji, logistici i medicini je napravljen velik iskorak. Stoga nam dolazi sve vise projekata iz ovih i drugih tradicionalnih industrija. Generalno, vidimo veliku potrebu za ekspertizom u oblasti data engineering-a, veštačke inteligencije, security-a i drugim oblastima koje tranformišu tradicionalne oblike poslovanja - kaže naša sagovornica.
Urošević, koja je direktorka korporativnih komunikacija srpske HTEC grupe, govorila nam je i o značaju investicija u naše startape.
- Skoro svakog meseca čitamo o značajnim investicijama u srpske inovativne startap kompanije što nas jako raduje. Duboko verujemo da uz ogroman trud i rad, kao i inovativnost ljudi u ovom regionu investcije neće izostati. Investicije prate dobre projekte i jake timove, a takvih je sve više u Srbiji - navela nam je ona.
Podsetimo, pre nekoliko dana, srpska HTEC Group, jedna od najbrže rastućih tehnoloških kompanija u regionu, kupila je američku kompaniju Momentum Design Lab, koja je globalno priznata kao jedan od najboljih produkt dizajn studija.
Video: Milica je napustila srpski direktorski san: Važno mi je kako sam ja, a ne na kojoj sam poziciji
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.