Begović: Azija je vrlo moćno, ogromno tržište. IT firme i startapi treba to da iskoriste
Ministarka kaže kako je cilj događaja da se podrži saradnja digitalne Srbije i Japanske agencije za međunarodnu saradnju
Ministarka nauke, tehnološkog razvoja i inovacija, Jelena Begović, izjavila je danas da se broj kompanija i startapa iz oblasti IKT industrije u našoj zemlji stalno povećava, da se razvijaju neverovatnom brzinom i da treba da iskoriste svoje potencijale poslovanjem na azijskom tržištu, čime bi doprineli i privrednom rastu Srbije.
Konferencija "Kako uspeti u Aziji iz Srbije", koja je deo NINJA tromesečnog akceleratorskog programa namenjenog startapima u fazi intenzivnog rasta, održana je danas u Beogradu u prisustvu predstavnika korporacija, startapa i države, koji su predstavili mogućnosti koje azijsko tržište otvara za srpske startape i kompanije.
Begović kaže da je cilj ovog događaja da se podrži saradnja digitalne Srbije i Japanske agencije za međunarodnu saradnju, a koje su pružile podršku startapima u našoj zemlji.
- Azija je vrlo moćno i ogromno tržište koje treba da otvorimo za našu startap zajednicu, kako bi oni plasirali svoje proizvode i usluge na tom tržištu sa jedne strane, a s druge strane, kako bi na taj način doprineli privrednom rastu Srbije, otvaranju novih radnih mesta i daljem razvoju startap ekosistema - navela je ministarka i dodala da je svako tržište specifično pa će, smatra, program NINJA pomoći ljudima iz startap zajednice da se pripreme za azijsko tržište koje se razlikuje od tržišta u Srbiji i EU.
- Mislim da će eksperti, koji će biti mentori ovim kompanijama pružiti bolju šansu da uspeju na vrlo konkurentnom, ali opet jako velikom i potentnom tržištu u Aziji.
Istakla je i da je, privlačenjem najvećih kompanija iz IKT industrije, država pokazala da ima uslove za, ne samo proizvodnju, već i otvaranje istraživačko-razvojnih centara.
Kako je navela, cilj je da se zaposli visokoobrazovani kadar, eksperti, i da se istovremeno privuku stručnjaci iz celog sveta koji će prepoznati našu zemlju kao pogodnu za ovakav vid aktivnosti.
Video: Kako zaista izgleda rad na popularnim kruzerima?
(Telegraf Biznis/Tanjug)
Video: Mile Jelić Business development manager Comtrade-a
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.