Vreme čitanja: oko 1 min.
Veganstvo ušlo i u gejming industriju: Igrači donose "bitne odluke" o svom zdravlju i okolini
Vreme čitanja: oko 1 min.
Integracijom veganskih tema u video-igre, igrači se ne samo zabavljaju, već i obrazuju
Danas maltene da više ne postoji biznis sektor u koji se ne "mešaju" ekologija, pitanja životne sredine, pa i veganstvo. Takođe, era digitalne zabave prevazilazi svoju osnovnu svrhu: video-igre ne samo da pružaju užitak u slobodno vreme, već postaju i platforme za promovisanje društvenih i kulturnih promena.
Jedna od trenutno najzanimljivijih promena tiče se kombinacije gejminga i biljne ishrane. Možda ste i primetili da je sve više vegana - kao glavnih likova u igricama, čime se odstupa od stereotipnih prikaza i pruža se pozitivna slika veganstva.
Ono što je, mnogima sporno, jeste činjenica da se ti likovi ne prikazuju samo kao vegani, već kao "promoteri" tog načina ishrane, sa ciljem da istaknu etičke, zdravstvene i ekološke prednosti veganstva.
Neki razvojni studiji, čak, dizajniraju igrice sa ciljem da edukuju korisnike o benefitima veganskog načina života, što može da uključi elemente kuvanja, održivog poljoprivrednog gazdinstva ili izbora hrane koji "pozitivno" utiče na životnu sredinu.
U nekim igrama, veganstvo je integrisano u samu tematiku, gde igrači donose odluke koje se mogu odraziti na njihovo zdravlje, okolinu i virtuelni svet oko njih, a postoji i sve veća saradnja između gejming industrije i veganskih organizacija.
Onlajn platforme i igrice postaju domaćini virtuelnih događaja koji promovišu veganstvo, poput sajmova veganske hrane, predavanja i radionica unutar igara, a kroz narativ i mehaniku igre igrači se podstiču na razmišljanje o sopstvenim prehrambenim izborima i uticaju koji ti izbori imaju na okolinu, životinje i sopstveno zdravlje.
Gejming industrija, prateći trendove i promene u društvu, pruža novu platformu za promociju veganstva. Integracijom veganskih tema u video-igre, igrači se ne samo zabavljaju, već i obrazuju, te podstiču na razmišljanje o važnim društvenim pitanjima, navode mediji.
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Mihajlo
"postaju i platforme za promovisanje društvenih i kulturnih promena." Drugim recima, ispiranje mozgova i indoktrinaciju (maloletnika) globalistickim agendama...
Podelite komentar