Vreme čitanja: oko 1 min.
Nisu imali para za kiriju, a danas uživaju u milionima: Jedna njihova odluka promenila im je život iz korena
Vreme čitanja: oko 1 min.
Kompanija sa sedištem u Los Anđelesu ostvarila je prodaju od 26,5 miliona dolara prošle godine
Tesa Barton i Kol Herman pokrenuli su svoju aplikaciju za uređivanje fotografija iz dva razloga: strast i praktičnost. Naime, oni su se 2017. godine borili da plate kiriju od 2.800 dolara, dok danas uživaju u luksuzu.
Kako se nevodi, Tesa i Kol isprobali su brojne poslove, ali nijedan nije bio dovoljno unosan, te su brzo odustajali.
U to vreme, Herman je bio programer softvera sa punim radnim vremenom, dok je Tesa bila fotograf. Oni su se okrenuli ideji koja je koristila obe njihove veštine: pravljenje i prodaja foto filtera na Adobe Lightroom-u.
Tokom nekoliko nedelja, filteri su stekli publiku, što je navelo par da pokrene sopstvenu aplikaciju za uređivanje fotografija pod nazivom "Tezza"- što je njen nadimak još od srednje škole.
Danas je Tezza brend životnog stila koji kombinuje većinu onih poslova od kojih su odustajali - prodaju kolaža kompleta, odeće i nedavno lansiranog časopisa, pored svoje vodeće aplikacije za uređivanje fotografija i video zapisa.
Kompanija sa sedištem u Los Anđelesu ostvarila je prodaju od 26,5 miliona dolara prošle godine, ili 2,2 miliona dolara mesečno u proseku, prema dokumentima koje je pregledao CNBC Make It.
- Ovo smo započeli bez namere da to postane posao. Zaista je počeo kao projekat strasti, način da, nadamo se, dobijemo dodatni prihod za plaćanje stanarine i preživljavanje u Njujorku - rekao je Herman.
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.