
Nikad ne biste pogodili koji grad je kripto prestonica UK! Grad poznat po Bitlsima investira najviše
Dok su najpoznatiji sinovi ovog grada nekada pevali da novac ne može da kupi ljubav, to je bilo pre nego što je nastao bitkoin. Najnovija studija pokazuje da je jedan engleski grad iznenađujuće postao kripto prestonica Ujedinjenog Kraljevstva, nadmašivši čak i London po broju aktivnih kripto investitora.
Istraživanje telekomunikacione kompanije Openreach otkrilo je fascinantan uvid u online navike Britanaca širom zemlje. Čak 13% ispitanika iz Liverpula redovno investira u kriptovalute i prati berze, što je najviše u celoj Britaniji. Ovaj podatak postavlja Liverpool na mapu kao neočekivani finansijski centar digitalne ere.
Studija je pokazala da različiti gradovi imaju svoje digitalne specijalizacije. London je zadržao status prestonice online upoznavanja, sa 24% ispitanika koji koriste aplikacije za spojeve najmanje tri dana nedeljno. Ovo je značajno više od nacionalnog proseka od samo 4%.
Mančester, Šefild i Lids prednjače u društvenim mrežama
Analiza severnih gradova otkriva zanimljive trendove. Mančester je Instagram prestonica sa 27% korisnika koji aktivno koriste platformu. Šefild dominira na dva fronta - i kao grad sa najviše TikTok korisnika (32%) i kao mesto gde se najviše sluša muzika online (30%).
Posebno je zanimljivo da Šefild takođe vodi po vremenu provedenom online, sa 32% domaćinstava koja provode više od pet sati dnevno na internetu. Ovo je u oštroj suprotnosti sa Brajtonom, gde samo 11% građana provodi toliko vremena online.
Lids pokazuje nostalgiju za "društvenim mrežama od juče" - 43% stanovnika ovog grada još uvek intenzivno koristi Facebook, što je daleko više od drugih britanskih gradova.
Prosečan Britanac tvrdi da provede tri i po sata dnevno online, mada 20% ispitanika priznaje da provodi više od pet sati na internetu. Najposećeniji period za online aktivnosti je između 23h i 6h ujutru, kada 64% korisnika surfuje internetom, a 19% od njih upravo u to vreme koristi YouTube.
Studija je sprovedena povodom 24. godišnjice prve instalacije širokopojasnog interneta u britanskom domu, što se dogodilo u aprilu 2000. godine u Bazildonu.
Uprkos intenzivnoj online aktivnosti, 43% ispitanika oseća da gubi vreme na internetu, dok 37% brine zbog sati provedenih u "doom-scrolling" aktivnostima. Trećina Britanaca veruje da bi bila opuštenija kad bi manje vremena provodila online.
Kejti Miligan, zamenik izvršnog direktora Openreach kompanije, izjavila je: "Fascinantno je videti kako različiti delovi Britanije prihvataju online svet i prilagođavaju mu se na jedinstvene načine. Istovremeno, ohrabrujuće je što mnogi prepoznaju značaj povremenog odmaranja od uređaja i digitalne povezanosti."
(Telegraf Biznis)
Video: MIND Aviation: Vazduhoplovne ambicije MIND Group iz Kragujevca
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.