
OpenAI razmatra uvođenje reklama u ChatGPT koji koristi 700 miliona ljudi nedeljno
ChatGPT trenutno koristi 700 miliona ljudi nedeljno, a kompanija OpenAI ne isključuje mogućnost da u nekom trenutku uvede reklame. Lider proizvoda Nik Tarli izjavio je u razgovoru za podkast Dekoder da bi reklame morale biti integrisane "veoma promišljeno i ukusno" kako ne bi narušile korisničko iskustvo.
Prema njegovim rečima, OpenAI ove godine očekuje prihode od 12,7 milijardi dolara, što je više nego tri puta više u odnosu na prošlogodišnjih 3,7 milijardi.
Ipak, kompanija troši više nego što zarađuje, pa ne očekuje profitabilnost pre 2029. godine.
Reklame kao opcija za rast prihoda
Tarli je naveo da firma razmatra različite načine povećanja prihoda, a reklame ostaju jedna od mogućnosti. Izvršni direktor Sem Altman ranije je poručio da bi se na taj potez odlučio samo kao na poslednju opciju, ali je u junu priznao da "nije u potpunosti protiv" ideje.
Dok OpenAI i dalje razmatra svoj pristup, konkurentska kompanija xAI u vlasništvu Ilona Maska već planira integraciju reklama u odgovore svog četbota Grok. Ovo bi moglo otvoriti novo poglavlje u načinu monetizacije AI alata koji su postali deo svakodnevne komunikacije miliona korisnika.
(Telegraf.rs)
Video: Ekipa Telegrafa obišla je jednu od glavnih pijaca u Atini
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.