Lakim i samouverenim korakom u prve radne pobede
Potraga za poslom i suočavanje sa prvim radnim zadacima za mlade ljude zna biti veoma zbunjujuće i izazovno
Formalno obrazovanje bogata je zbirka informacija i znanja, ali da bismo se budućem poslodavcu nametnuli kao najbolji kandidat za posao, samouvereno rešavali prve radne zadatke i napredovali korak po korak, veoma je važno da uložimo dodatne napore, konstantno se usavršavamo i neprestano tražimo nove prilike.
Generacije koje dolaze suočene su sa svetom u kojem su promene jedina konstanta. Informacije se stalno menjaju, a potreba za ljudima spremnim da se menjaju i neprestano uče, biće sve veća i izraženija.
Svesna da su upravo te nove generacije zamajac budućeg progresa, nova energija kojoj treba dati šansu, Coca-Cola HBC postavila je podršku i osnaživanje mladim ljudima u svoj strateški fokus. Razvijanjem platforme Coca-Cola mladima kojom se dodatno osnažuju postojeći projekti Budućnost #za5, Coca-Cola podrška mladima, Coke Summership i RISE management trainee program, kompanija nastoji da pruži mladim ljudima šansu da ovladaju veštinama koje će im uliti sigurnost u prvim poslovnim koracima.
Osim realizacije sjajnih programa kojima osposobljava mlade da se uhvate u koštac sa prvim poslovnim izazovima, kompanija ostvaruje izuzetnu saradnju sa visokoškolskim ustanovama, motivišući tako studente da, po završenom fakultetu, ostanu u svojoj zemlji i tu grade svoje karijere. Jedan od najsvetlijih primera takve saradnje je partnerstvo sa Fakultetom organizacionih nauka sa kojim saradnja traje više od deset godina.
Kroz čitav spektar radionica, seminara, ciklusa predavanja, mentorske podrške, posete studenata proizvodnim pogonima kompanije, Coca-Cola pruža studentima uvid u realnost poslovnog sveta, ohrabrujući ih da iskoriste svoja znanja i veštine, preuzmu odgovornost i pokažu sav svoj potencijal i talenat. Preko 4500 studenata učestvovalo je u nekim od vidova obuka, treninga i razmena, a dosadašnji sjajni rezultati doprineli su da nedavno bude potpisan i sporazum o nastavku saradnje između ovog fakulteta i kompanije.
Znanje je u modernom svetu promena najvažniji resurs. Za marljive, ambiciozne i vredne mlade ljude, otvorena su sva vrata. Zato Coca-Cola HBC Srbija nastoji da ih ohrabri da uče, usavršavaju se, smelo grabe ka novim izazovima i samouvereno koračaju kroz svet odraslih. Uz energiju, mladalački polet, podršku i motivaciju starijih i iskusnijih, uspeh ne može da izostane.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Mile Jelić Business development manager Comtrade-a
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.