Šta sada oblače i kupuju poslovni ljudi? Odela ispadaju iz igre, čak je i Ana Vintur šokirala svet

 ≫ 
  • 0
Anna Wintour Ana Vintur godinama nosi istu frizuru i oblači se elegantno, a onda je usledio presedan / Foto: Tanjug/AP

Pandemija i dalje traje, a mi neprekidno osećamo njene posledice. One se odnose na sve segmente naših života, a osim u zdravlju - najviše ih primećujemo u poslu. Kako nastaviti dalje? Kako će izgledati rad posle korone? Da li ćemo imati iste poslovne navike?

BBC je nedavno pisao o advokatici iz Londona koja je rešila da obavi onlajn kupovinu i osveži svoj ormar, ali se ta kupovina završila neočekivano: htela je sakoe i pantalone, a na kraju je u e-korpu ubacila helanke. Shvatila je da će joj one sada biti potrebnije, budući da radi od kuće, pa ne mora više da izgleda elegantno.

Karantin je na nju uticao i tako da sada radije izlazi bez šminke i manje mari za to kako izgleda. I ona nije jedina. U Velikoj Britaniji ne onlajn prodaja dugih donjih delova (nešto između pidžame i trenerke) - skočila 322 odsto.

Modni onlajn trgovac Boohoo kaže da je ovog aprila, za razliku od prethodnih, primetna prodaja "odeće za kuću". Tu su duksevi, trenerke, helanke. S obzirom na to da neke zemlje već razmatraju mogućnost da rad od kuće uđe u zakonske okvire, kao ravnopravni način rada, sasvim je izvesno da potražnja za udobnom odećom poraste.

Mediji su ovih dana neprestano pisali o tome kako je čak i neprikosnovena urednica Voga, Ana Vintur, "izašla" iz svojih elegantnih odevnih kombinacija, a slika na kojoj sedi za radnim stolom, u trenerci, postala je viralna.

Stručnjaci kažu da je ovo sasvim prirodno, s obzirom na to da ljudi sada rade kod kuće, koju svakako ne doživljavaju kao kancelariju. U stanu ili kući provode ceo dan, pa im je važno da im bude udobno. Oni koji imaju onlajn sastanak, eventualno se našminkaju, srede kosu i obuku košulju, s obzirom na to da se donji deo tela - ne vidi.

Onlajn prodavnice kao što su Asos i Missguided sada ponajviše reklamiraju udobnu odeću, kao što su dukserice, trenerke i helanke, dok je ranijih godina u ovo vreme - fokus bio na prolećnim haljinama. Čak i muškarci koji su navikli da tokom cele godine nose odela, sada nemaju potrebe za njima.

Iako karantin neće trajati večno, ljudi kao da su otpisali "odeću za napolje". Prošle godine u ovo vreme, Britanci su potrošili više od milijardu funti na garderobu za izlaske i oko 855 miliona funti za stvari potrebne za odmor, međutim, ove godine - one će verovatno biti uklonjene iz prodaje.

Iako nam "kućna odeća" više prija, postavlja se pitanje da li utiče na naš učinak u radu?

Studija je pokazala da ljudi sebe radije opisuju kao uredne i organizovane, kada su fino obučeni, dok se za ležerno oblačenje vezuju flegmatičnost i nespretnost.

Video: Ovo je najbolji način da izbegnete onlajn sastanak i vratite se u krevet

(Telegraf Biznis)

Video: Mali: Obezbeđeno još 12 milijardi dinara za visoko obrazovanje, smanjuju se školarine za 50%

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>